niedziela, 20 marca 2011

Domek na drobiazgi




Pamiętam moje zauroczenie tymi domkami, odkąd tylko je zobaczyłam... Od razu zaczęłam prosić Męża, żeby mi takie coś skonstruował. Pracą się podzieliliśmy: On pociął i połączył deseczki, ja je pomalowałam i wytapetowałam ściany :) Trwało to dość długo, ale w końcu się doczekałam. Mam mój własny domek na drobiazgi!



Kolejne małe marzenie odhaczone. Cieszą bardzo takie postępy.

Tymczasem wracam do domowo - pracowych obowiązków... Strasznie ich dużo ostatnimi czasy.

Pozdrawiam serdecznie!



22 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba, fajny pomysł z tapetami:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczny domek. Takiego meza tylko pozazdroscic. Moja uwage przykul tez ten efektowny zegar. Wszystko cacy!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Domek cudowny:) az chce sie wlasny;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna konstrukcja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uroczy, mały , biały domek :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Domek jak dla małej dziewczynki :), duże dziewczynki mają małe marzenia, które się spełniają :D. Dzięki zielonej tapecie jest na wiosenną nutkę. Zegar w tle bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
  7. A moje deseczki na taki domek leżakują :/ jeszcze ale też mam ochotę sobie takie cudo sprawić ;)
    Buziole :********

    OdpowiedzUsuń
  8. Domek sliczny! I jakie cuda w nim...maleńka podstawka pod zdjęcie, filiżaneczka,dzbanuszki...
    Buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny domek:)) fajna współpraca:))

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się wyposażenie,a najbardziej gliniane dzbanuszki i maleńka sztaluga :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczny! Ze tez ja na to nie wpadlam by poprosic Meza o taki domek.W marzeniach snulam ze kiedys sie przytrafi...
    Dzieki za kolejna inspiracje! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. U Ciebie nie ma ani jednej rzeczy która mi się nie podoba :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Domek rewelacyjny! oryginalny pomysł, a wykonanie perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny wiosenny domek. Cudne pomysły są na Twoim blogu.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Domek jest słodki, i w ogóle coraz piekniej u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  16. marzy mi się taki domek na drobiazgi

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...