sobota, 14 stycznia 2012

Szafka łazienkowa


W końcu wyklarowała się wizja szafek i półek łazienkowych. Pierwsza już zawisła.



Przeznaczyłam ją na skromną ilość moich kosmetyków pielęgnacyjnych. Używam ich niewiele, mam ulubione marki i produkty, ale po umieszczeniu ich w szafce wyglądało to niezywkle bałaganiarsko. Dlatego przesypałam i przelałam wszystko do butelek aptekarskich, zrobiłam etykiety i wreszcie nie żałuję zakupu przeszklonej szafki.



Na koniec mała zapowiedź rewolucji w sypialni.

Robią się regały na książki!

W końcu pożegnamy się z kartonami : )



Pozdrowienia!



16 komentarzy:

  1. Witaj Mia!
    Piekne te buteleczki! Gdzie mozna takie kupic????
    U mnie lazienka jest na szarym koncu....ale kiedys do tego konca dotre:)!!!
    Milej niedzieli!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ślicznie wygląda ta szafeczka a buteleczki są super!jestem ciekawa bardzo tego regału...pokarz go jak już będzie gotowy!Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. fajniutka szafeczka i pięknie zagospodarowana:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna szafeczka i te buteleczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądają te aptekarskie słoiczki jako pojemniki na kosmetyki, a do tego ta szafeczka w babcinym stylu! Wszystko bardzo w moim guście :) CZekam na sypialnię..
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł z tymi słoiczkami! Piękna szafeczka. Śliczny blog! Zostaję na dłużej :)) M.

      Usuń
  5. Szafeczka urocza. Już się nie mogę doczekać twojej sypialni wygląda bardzo zachęcająco

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł z tymi słoikami. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Och z przyjemnościa chołbiłabym takową u siebie w łazience.Śliczna.Pozdrówka ciepłe-aga

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie teraz kolory opakowań nie rażą. Super pomysł i fajne butelki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł dla Pan, które używają mało kosmetyków. Np w wypadku moej szwagierki byłoby to niemożliwe.
    Czekam na szafki
    powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna szafka i super pomysł z tymi buteleczkami.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mia, podaj proszę adres hurtowni, w której kupowałaś. :) Dokładnie takie butelki mi się marzą! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam identyczną, ale wysoką, stojącą. Tylko ta mi się podobała do łazienki, ale odkładałam jej zakup ze względu na cenę. W końcu dorwałam za pół ceny! Pomysł z pojemnikami super, ja mam wszystko w oryginalnych opakowaniach, ale jakos mnie to nie razi (staram się utrzymać porządek). Poza tym nie chciało by mi się przelewać wszystkiego do innych pojemników.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...