wtorek, 18 czerwca 2013

Jest biurko - doczekałam się!

Zaginęłam w akcji!
Tak można podsumować ostatni czas. Akcji u nas ostatnio nadzwyczaj dużo ( jakby zwykle mało się działo, hehe ), to i wpisów nie było. Ale wracam z moim wymarzonym! 


 
Możecie mi wierzyć albo nie, ale o takim meblu marzyłam od zawsze.

A kto spełnia takie marzenia?  
Ada i ekipa z daro-meble.pl!
Jest szary blat, toczone nogi i szufladki. Więcej mi do szczęścia nie trzeba. Dzięki wielkie!






A na biurku drobiazgi zbierane z myślą o nim. Pele-mele zrobione wieki temu, lampka będąca w gotowości od dwóch lat, ale w końcu się doczekaliśmy. Fotel z tego kącika potulnie przesunął się na bok i teraz mam swoje miejsce.




Największe zaskoczenie czekało mnie po ustawieniu krzesła. Okazało się, że ono … nie pasuje. Za małe, za drobne, no nie takie. Dostałam je dawno temu i żyłam w przekonaniu, że będzie idealne, hm…. Teraz obmyślam plan: przemalować inne, które jeszcze mamy, czy zamawiać u Ady :) Pomyślimy :)




A że u nas nie może być łatwo, to akurat w tym miejscu malowniczo usadowiły się przewody antenowe ( Maż podpowiada, że to coś zwie się fachowo „rozdzielacz sygnału” , hehe ). Trzeba coś z tym zrobić, bo nie wygląda to dobrze. Liczę na kreatywność mojego Męża! Zdjęć tym razem mało, ale urok nowego mebelka sam się obroni!
Pozdrawiam!

42 komentarze:

  1. Rewelacyjny stolik :) Ja mam niedawno zrobiony przez Daro-meble stolik czy jak chcecie szafke RTV i jestem bardzo zadowolona. Juz zbieram na nastepny mebel - kredens :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biurko cudowne !!! bardzo mi się podoba połączenie szarego z bielą :)
    Teraz kącik do pracy jak marzenie!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ryzykowałam trochę z tym połączeniem, ale było warto, bo na żywo wygląda to wg mnie bardzo ładnie.
      Dzięki!

      Usuń
  3. Trzeba "mieć nosa", żeby wiedzieć, kiedy przyjść ;) Biurko jest OBŁĘDNE :)Aż się boję, jakie teraz dzieła będą na nim powstawać (Mam na myśli sprawy zawodowe) Jest pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Biureczko pięknie się prezentuje, a na swoim przykładzie wiem, że u Ady ładny wygląd idzie w parze z jakością.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biurko śliczne, też bym takie przygarnęła ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne biureczko :) faktycznie krzesełko wygląda przy nim takie mikrusie ... ale czy to źle ???
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne to Twoje spełnione marzenie, moje wnętrzarskie tez powoli się spełniają :) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne - super, że spełniają się marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo miły kącik do pracy. W biureczku wolałabym jedną większą szufladę,bo więcej sie zmieści, ale i tak jest ładne.
    Pozdrawiam
    Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne biurko!!! pozdrawiam:-)))

    OdpowiedzUsuń
  11. znam to uczucie, gdy odpakowuje się meble od Ady:) mebelek cudny! ach te nóżki:))))))))))
    ale krzesełko zdecydowanie nie takie:) zamów u Ady!:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko zachwycające i stylowe:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Biureczko zachwyca rzeczywiście i klimat piękny,aż by się chciało zasiąść!

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście biurko jest niesamowite, na pewno miło będzie pracować w tak uroczym kąciku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealny... gdybym miała więcej miejsca, też bym gdzieś taki włożyła:) A tak to będę sobie wzdychać do Twojego:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne biureczko, uwielbiam takie meble! I ta boazeria na skosach, ciekawa jestem co by mój małż na to powiedział ... chyba by mnie pogonił ;) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne biurko!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne ale dla mnie za małe... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne, piękne, ukochane:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  20. Przy takim pięknym biurku na pewno będzie się przyjemnie pracować:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawdę piękne biurko :)Szczęściara z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. WOW!!!!! Mebel jest przesliczny!!!! Idealnie pasuje !
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne, biureczko - marzenie, ale krzesełko faktycznie ciut przy małe.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  24. zazdroszczę przeokropnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. może to kwestia ujęcia, może zestawienia z za malutkim krzesłem - nogi wydają mi się zbyt masywne, przyciężkie w połączeniu z resztą. Szary blat w parze z bielą reszty - świetnie gra.

    Pozdrawiam serdecznie.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  26. Rzeczywiście pięknie :), chociaż o zmianie krzesełka mozna pomysleć.
    Przy okazji mam pytanko dotyczące tecy którą, kiedyś, kiedys pokazywałaś.
    Bardzo prosze podpowiedz jaki lakier uzywałaś. Mój flugger okazał sie do gorącego kiepski..:(.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daaawno juz nic z decu nie robiłam. Wszystkie lakiery straciły datę ważności i powyrzucałam je, więc nawet nie jestem w stanie odtworzyc, czego używałam. Ale pamiętam, że na forach były polecane lakiery do teo typu użytkowania. Świta mi, że to był v33???

      Usuń
  27. zachwycające biureczko !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Hmmm nie chcę się wyłamać, ale... wszystko byłoby ok toczone nogi, biały mebel, szary blat, no ale te nogi zdecydowanie są za duże jak do takiego małego biurka, jak dla mnie nie pasują, sa jakby od innego mebla wzięte - z dużego stołu, te szufladki takie małe i nieproporcjonalne się zrobiły... i myślę, że to nie wina krzesła, które trzeba wymienić, tylko nóg, które powinny być węższe - no ale to tylko moje zdanie... może zdjęcie tak zrobione, że mi się to takie wydaje?

    bo ważne, że Tobie się podoba i, że to mebel wymarzony :)

    Pozdrawiam, udanych wakacji Wam życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. za ciężkie i masywne są te toczone nogi, powinny być bardziej proporcjonalne do reszty stołu... bądź inaczej: za wąska "carga" z szufladkami, która jest za delikatna do tych nóg.. Gdyby to pozmieniać to i krzesło by się zgrało:)a kolor blatu rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...