środa, 7 marca 2012

Łazienkowa półka po drobnych przeróbkach


W łazience kolejna rzecz gotowa. Jakiś czas temu kupiłam w Ikei zwykłą, narożną półkę. Nieprzemyślany zakup szybko sie zemścił, bo po jej powieszeniu ten kącik nie wyglądał dobrze. Czegoś brakowało... Z pomocą przyszły resztki listewek kupionych do wykończenia regału.



Półka od razu zyskała lepszy wygląd i w sumie za niewielką kwotę mam całkiem ładny mebelek. Nie chciałam tam wieszać zamykanej półki, zabrałaby wolną przestrzeń.



Pozostając w tematach łazienkowych, prezentuję moją nową kosmetyczkę. Te groszki od razu przyciągnęły mój wzrok, a skoro nie miałam do tej pory porządnej kosmetyczki - nie zastanawiałam się długo.



Pozdrowiernia ślę!



23 komentarze:

  1. Ja szafeczki wolę zamykane, bo nie łapią tak kurzu, ale Twoja jest równie śliczna. Co do kosmetyczki to mam słabość do zawieszek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta jest na tyle mała, że ścieranie kurzu nie zajmuje dużo czasu :) A te zawieszki w kosmetyczce przeważyły szalę i ją kupiłam :)

      Usuń
  2. Bardzo fajny kącik w łazience! ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój ulubiony zapach na półce :))
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo go lubię, choć są dni, kiedy jest dla mnie za ciężki, za mocny. Ale ma w sobie coś.
      Pozdrowienia!

      Usuń
  4. groszki cuuuuuuuuud mióóóóóóóóóód ultramaryna :) a skąd?
    będe częściej zaglądać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyczka z Rossmana. Cena też niezła :)
      Zapraszam do mnie, cieszę się, że Tobie podoba się tutaj.

      Usuń
  5. Bardzo przytulnie w Twojej łazience, miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie teraz ta półeczka wygląda!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo gustowna półeczka,na prawdę jest pieknie przystrojona;)a te róże hmm,wygląda jak salon kapielowy;)
    Kosmetyczka skradła moje serducho,jest śliczna!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róże są Adki i moje od Taty i Męża. Wręczone bez specjalnego święta i tym bardziej cieszą.
      Pozdrowienia!

      Usuń
  8. Oj przydałaby mi się taka, przydała;) świetna!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosmetyczka jest suuuuper!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wygląda ta półeczka a kosmetyczka jest odlotowa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna szafeczka... Widzę również bardzo ładne lustro :)

    Pozdrawiam :)

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  12. udana przeróbka. podobają mi się te słoiczki na waciki, właśnie szukam czegoś podobnego.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny pomysł na szafeczkę!a kosmetyczka urocza...grochy sa słodkie!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...