czwartek, 30 grudnia 2010

Skok w Nowy Rok


A właściwie galop! Czas w tym roku minął mi błyskawicznie. Wszystko za sprawą Adki, która zmieniła całe nasze życie. Ani się obejrzałam, a dziś mija dziewięć miesięcy odkąd pojawiła się na świecie. A przecież niedawno wróciłam z Maleństwem ze szpitala...

Właśnie w takim "dzieciowym" klimacie powstał konik. Kupiony przypadkiem w jednym z supermarketów za 4 złote. Leżały te kolorowe, drewniane biedaczki pośród złotych bombek, srebrnych łańcuchów i innego świątecznego plastiku. To je wzięłam do siebie :)

W dyskusję, czy przemalować, czy nie, włączyła się prawie cała rodzina :) Także narazie jeden został w pierwotnej wersji, a drugiego przerobiłam. Dostał filcowe siodełko i uzdę wraz z lejcami :) Ciekawa jestem, która z wersji bardziej się Wam podoba ?



To już mój ostatni tegoroczny wpis. Nawet nie zauważyłam, że napisałam już 100 postów! Co to za liczba! A myślałam, że jak 10 napiszę i mój zapał nie zgaśnie, to będzie sukces.

Dziękuję za wszystkie życzenia świąteczne, za miłe słowa pod poprzednim postem. Serce rośnie!

Na ten nadchodzący rok życzę wszystkim pogody ducha, dobrych ludzi wokół i piękna na co dzień.

Udanego świętowania!



14 komentarzy:

  1. Oba koniki śliczne:) Biały ma urocze siodełko z serduszkiem.
    Najlepsze życzenia na Nowy Rok!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Biały po stokroć ładniejszy ;-)
    Najlepsze życzonka na Nowy Rok 2011.
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Widac w każdym Twoim słowie jak cudownie spełniasz sie w roli Mamy ! Wszystkiego dobrego zycze Wam na cały kolejny rok...
    A konik... sama nie wiem ,ale chyba ten kolorowy , troche tandetny jest mi blizszy....taki dziecinny...

    OdpowiedzUsuń
  4. hej, oba koniki bardzo mi się podobają.Twój bardziej "elegancki", ale kolorowy w konwencji country style też fajny.Wszystkiego najlepszego w nowym roku dla Ciebie i Twojej rodzinki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mio, szczęśliwego nowego roku z całego serducha życzę :)) A koniki piękne w obu wersjach, tak jak pisze Madzika, jeden bardziej stylowy, a drugi w wersji country i podobają mi się oba! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. ten biały jest taki śnieżny ale podobają mi się oba, pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie bardziej podoba się biały!
    Wszystkiego dobrego z Nowym Rokiem!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję więc setnego posta. Przede wszystkim jednak gratuluję Skarba, jakim jest Adka - wiele radości i szczęścia na nowy rok, no i zdrowia, bo jako matka zdaje sobie sprawę, jakiej wartości ono nabiera wraz z pojawieniem się na świecie dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie też się oba podobają:))

    Życzę wszelkiej pomyślności w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oba koniki sliczne! Kazdy w swoim stylu.
    Mio to dopiero poczatek radosci jaka daje bycie mama. Zobaczysz jak to cudownie slyszec "Ja Cie kocham Mamo!"
    Najserdeczniejsze zyczenia noworoczne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Szampana piccolo,
    Brokatu na czoło,
    Uśmiechu na twarzy,
    Szampańskiej zabawy,
    Życzeń serdecznych,
    Wspomnień najlepszych
    oraz braku kaca
    kiedy w nowym roku pamięć wraca
    Do siego roku !!!!
    życzy Dorota

    OdpowiedzUsuń
  12. Oba koniki cudne - nie umiem zdecydować :)
    Szczęśliwego nowego roku Kochana :) i buziaki dla Adusi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na Nowy Rok życzę wszelkiej pomyślności, pięknych chwil,
    miłości, dobrej przyjaźni,uśmiechu,
    spełnienia marzeń i nadzieji,
    zdrowia oraz twórczych pomysłów.
    Ciepło pozdrawiam-Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyłącznie sympatycznych klimatów w Nowym Roku życzę!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...