piątek, 19 października 2012

W scrapowej tematyce



Tym razem „post – zbieranina”.  Na pokazanie czeka kilka kątów, a ja nie mam weny na fotografowanie. Ostatnio przemogłam się i w ramach testowania różnych ustawień w aparacie zrobiłam kilka ujęć scrapowego kącika. Załadowałam te zdjęcia, po czym uzmysłowiłam sobie, że na nich są jedynie detale. I w ten sposób ani jednego zdjęcia z szerszej perspektywy nie ma…  Postaram się to nadrobić.




Większość drobiazgów stoi w domku, który zbudował mi Mąż ( tutaj można go zobaczyć w całości ). Jest jeszcze druga półka znaleziona na śmietniku, na której stoją m. in. przemalowane puszki i słoje.





Wiele słoików i słoiczków w moim domu została kupiona jako świece. Wosk się wypalił, a efektowne słoiki pozostały i właśnie je wykorzystuję do przechowywania.



Krzesło przyniesione ze strychu cioci przemalowałam i jest kolejny mebel za grosze. 


 
   
Udało mi się też skończyć wakacyjny albumik na najbardziej lubiane zdjęcia z tegorocznych wakacji. Tak już u mnie jest, że wszystko musi swoje odleżeć – album zaczęłam w sierpniu!
W końcu zebrałam się i go skończyłam.



 

Scrapowaniem zainteresowała się też moja Adka. Tym razem nawlekała tekturki na kawałki sznurka. Z wielkim rozbawieniem i jednocześnie rozczuleniem obserwowałam to skupienie na twarzy i wytrwałą walkę małych paluszków. W moim zamyśle tekturek nie miało być zawieszonych aż tyle, ale Mała Pomocnica miała taką wizję artystyczną :) 




Dziękuję za podpowiedzi w sprawie poprzedniej roślinki. Na razie ma się dobrze, a do niej dołączył niesamowity, rachityczny wręcz okaz.
Roślina wygląda na zasuszoną, ale jest w dobrej kondycji i przypomina mi zimowe drzewo. Lubię ją!




Pozdrawiam!

16 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem :) Wszystko wygląda pięknie i jaki porządek, wspaniale wszystko posegregowane. Chyba muszę się zmobilizować i uporządkować swoje skarby :)))
    Domek śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny domek i te białe puszeczki :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki porządek. Ja dzisiaj też posprzatalam swój warsztat ale przy Twoim to nadal mam bałagan.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz ładne szklane pojemniczki :)))
    no i to krzesełko jak ładnie przemalowane. widać, że bardzo dokładnie:)
    cudnie masz w tym swoim domku:)
    miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładniutko , czyściutko i w ogóle ...pojemniki po mleku właśnie dorwałam u siostry , podpowiedz i jaką farbę kupić do ich pomalowania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ślicznie przerobione puszeczki z pięknymi etykietkami! A skarby w słoikach prezentują się super:)
    buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe zdjęcia ;)Ślicznie u Ciebie !
    Uroczy albumik :)))

    pozdrawiam,
    Mika <3

    OdpowiedzUsuń
  8. cudny kącik! Ale słoik z kordonkami po prostu mną zawładnął - te kolory - marzenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Detale scrapowego kącika prezentują się świetnie, z niecierpliwością czekam na szersze ujęcia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały kącik, cudne detale, albumik baaardzo udany.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Nie dośc, że porządek i organizacja, to jeszcze tak ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. BARDZO LUBIĘ tWOJ BLOG, PO DLUGIM CZASIE UDALO MI SIE ZNALEZC LINK W ULUBIONYCH, DODAM SIE DO OBSERWOWANYCH I TERAZ BĘDĘ MOGLA ŚLEDZIĆ NA BIERZĄCO :) pOZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  13. Miło popatrzeć na tak udane porządki.Wszystko ma swoje miejsce i łatwo daje się odszukać.ładnie wyglądają sznureczki w słoikach.Ja próbuję właśnie ogarnąć moje gospodarstwo.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ porządek i pięknie wszystko ułożone :)
    Jak ja Ci tego zazdroszczę !

    OdpowiedzUsuń
  15. Aż przyjemnie patrzeć na takie piękne rzeczy! Jestem pod wrażeniem ogromnego talentu i wyczucia smaku. Cudowne!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...