niedziela, 13 października 2013

Drzwi przemalowane!


 Ostatnio zauważyłam, że przygotowanie wpisu raz w tygodniu to szczyt moich możliwości. Ale bardzo to lubię, więc i tym razem zapraszam na kolejną odsłonę minionego tygodnia. Zdjęć uzbierało się sporo, jednak najważniejsze jest zakończenie przemalowywania kolejnych drzwi.


Tak wyglądały one wcześniej ( zdjęcie zrobione po ich drugiej stronie, z innego pomieszczenia). Kolor do niczego nie pasował, okropny. Były pokryte okleiną i bez problemu dało się je przeszlifować. Później trochę cierpliwości przy malowaniu i mam odmienione drzwi za grosze.


 W końcu mogłam na nich powiesić duży wianek i wystrój coraz bardziej robi się jesienny, a nawet świąteczny. Jakoś tak te szyszeczki kojarzą mi się już z Bożym Narodzeniem…


Pisałam już o moim bziku na punkcie wywoływania i opisywania zdjęć. Kolejna setka wywołana czeka na swoje miejsce w albumie. Przy okazji wyprawy do Empiku po ich odbiór, zahaczyłam o mój ulubiony sklep, w którym znalazłam piękny album na zdjęcia.


Nie przepadam za albumami z foliowymi koszulkami na zdjęcia, dlatego te grube, sztywne karty zadecydowały o zakupie. 


 Nie odpuściłam też świecznikowi. Ten rodzaj szkła jest moim ulubionym, a kupiłam go już z myślą o świątecznej dekoracji. Będzie pasował do zeszłorocznej choineczki.


Jesień rozgościła się na dobre, a ja nadal nie skończyłam pledu. Ale jest postęp: zabrałam się za łączenie kwadratów w spore już kawałki, więc jest nadzieja, że jeszcze w tym sezonie z niego skorzystam :)


I żeby nie było nudno: znów mała rewolucja w jadalni, hehe. Po pięciu latach bez, zachciało się nam telewizora, więc trzeba było kable pociągnąć... My chyba jesteśmy skazani na wieczne przeróbki :) ( a telewizor, co najśmieszniejsze, wcale u nas nie służy do oglądania programów telewizyjnych, hihi )


Październikowa odsłona jesieni zachwyca słońcem i kolorami.


Pozdrowienia!

52 komentarze:

  1. mam bardzo podobne drzwi u siebie i też zamierzam je przemalować:D Efekt końcowy wyszedł świetnie, a wianek śliczny i pasuje również na jesień:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przemalowywanie polecam, bo z moimi nic się nie dzieje, a od pomalowania pierwszych drzwi minęło już trochę czasu.

      Usuń
  2. Ale efekt spektakularny z nowymi drzwiami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo się cieszę, bo najlepsze są te zmiany, które niewiele kosztują :)

      Usuń
  3. Efekt jest powalający!drzwi wyglądają rewelacyjnie!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, sama nie mogę się przestac zachwycac :)

      Usuń
  4. Ja też już przemalowałam wszystkie drzwi w moim domu, nie cierpię tych pseudo drewnianych nie pasujących do niczego.

    Piękny album zdradzisz gdzie go kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te drzwi to mnie straszyły od pięciu lat :)
      A album jak zwykle: TK Maxx,

      Usuń
  5. Świecznik jest niesamowity!!!! A zdradzisz, gdzie taki można nabyć?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świecznik też TK Maxx. Nigdzie indziej nie zachodzę :)

      Usuń
  6. świetny efekt! i jakie zakupy-super udane!
    Jak już wszyscy o coś podpytują to i ja nie będę gorsza, zdradzisz skąd jest kinkiet nad drzwiami?
    pozdrawiam
    MZ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest tak w ogóle kinkiet zewnętrzny :) Kupiony przez pomyłkę na allegro, bo nie sprawdziliśmy rozmiaru, hehe. Dawno to już było, ale coś mi świta, że to Massive.

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :) Też mam kilka lamp zewnętrznych w domu mają w sobie COŚ,pozdrawiam
      MZ

      Usuń
  7. Rewlwacyjna zmiana, drzwi wyglądają o wiele lepiej, szczagólnie że wianek dodaje im wiele uroku.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło się na sercu robi od takich komentarzy :)
      Pozdrowienia!

      Usuń
  8. zaciekawiło mnie zatem do czego służy ci telewizor?:) piękne zmiany i powoli robi się u ciebie świątecznie. pięknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głównie do oglądania filmów na dvd i przyznam bez bicia: Youtube :))))
      dzięki za miłe słowa !

      Usuń
  9. Te drzwi zdecydownie nalezało przemalować, wyszło pięknie i ładnie pasuje. Zawsze jak do Ciebie zaglądam to niezmiennie zachwycam sie Twoim kredensikiem- śliczny :-)
    pozdrawiam***

    OdpowiedzUsuń
  10. Drzwi przemalowano farbą akrylową? Ja kiedyś użyłam duluxa na takie same drzwi i przy kilkakrotnym trzaśnięciu farba zaczęła odpryskiwać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używałam Dekorala, farba sprawdzona od lat, bo wszystko nią maluje. Wiesz, może to kwestia techniki malowania? My je szlifowaliśmy, przecieraliśmy benzyną, malowanie, znów szlifowanie i tak kilka serii. Pierwsze pomalowaliśmy już dośc dawno i nic się z nimi nie dzieje.

      Usuń
  11. wspaniały efekt!!wszystkie aranżacje bardzo ciekawe i idealnie wpasowane:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny ten album.I drzwi nie do poznania:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pod wrażeniem. Marzy mi się taka narzuta na łóżko. Obawiam się tylko, że szydełkowanie 200 cm na 220 cm zajmie mi 5 lat jeśli nie więcej;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki! Ja już drugi rok męczę te kwadraty i teraz wiem, ze to nie dla mnie. Lubię szybki efekt i nie myślałam, że to takie pracochłonne, ale jak się zawzięłam, to skończę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przypomniałaś mi , że i ja muszę przemalować swoje , ale jak pomyślę o malowaniu drzwi i wszystkich podłogowych listew w całym domu to jakoś mi sie tak jakby odechciewa :)) Piękny albumik i metamorfoza drzwi baaardzo udana :) Na pocieszenie dodam tylko , że u mnie przeróbki na porządku dziennym :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie tak nam się odechciewało tego malowania przez 5 lat, ale w końcu nie wytrzymaliśmy. Ale jeszcze drzwi do malowania są, więc przeprawa z nimi nie skończona :)
      Pozdrowienia!

      Usuń
  16. Drzwi w nowej odsłonie wyglądają super! :)))
    Ja coś wiem o remontach i przemeblowaniach, bo ciągle coś się u mnie dłubie... Ostatnio wrzuciłam na blog zdjęcia dłubaniny przy moim pokoju - tez przemalowywałam drzwi, ale na zielono :)
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Na zielono? ciekawa jestem efektu, idę oglądac :)

      Usuń
  17. Rewelacyjna przemiana...Niby tylko kolor, kształt drzwi ten sam a efekt fantastyczny !

    Pozdrawiam cieplutko
    Munia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak biały rządzi :)))))) dzięki za pochwałę :)

      Usuń
  18. Przemiana drzwi robi wrażenie! Teraz wyglądają super :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Cos pieknego!!!! Mam tez takie drzwi,ktöre nie pasuja do niczego....
    Przy chwili czasu bede sie za nie tez musiala zabrac-super pomysl!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam takie przeróbki, bo koszt o wieeeele mniejszy niż nowe drzwi w wymarzonym kolorze :)

      Usuń
  20. świetna przeróbka. Drzwi rewelacyjnie się teraz prezentują! ja telewizora nie mam od 6 lat i tak się zastanawiam, co was skłoniło, żeby go sobie sprawić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubimy oglądac filmy na dvd, ale oglądanie ich na laptopie ( jak do tej pory ) zabierało połowę przyjemności. I jeszcze ten Youtube, moje uzależnienie. Prasuję, sprzątam, a w tle moja playlista z teledyskami :) takie prozaiczne powody :)

      Usuń
  21. a jak szlifowaliście jeśli mogę zapytać? szlifierką czy ręcznie? i jeszcze prośba o podanie jaki to dokładnie dekoral - bo jest tych farb teraz sporo różnych rodzajów..pozdrawiam serdecznie - justyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szlifierką, o wiele dokładniej i szybciej niż ręcznie. Nazwa: emalia akrylowa do rewna i metalu. W tym wpisie jest jej fotka: http://wymarzonemiejsce.blogspot.com/2013/08/tydzien-w-zdjeciach-7-przerabiamy.html

      Usuń
  22. drzwi prezentują się świetnie, pled jest wspaniały. domyślam się, że robiony na szydełku?? ja właśnie raczkuję w robieniu na drutach i pierwszy komin mam już za sobą, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pled robiony na szydełku i już mi to "bokami wychodzi", tyle z nim roboty, hehe. Dziękuję za zaproszenie, zajrzę na pewno :)

      Usuń
  23. Podziwiam nowe oblicze drzwi. Podoba mi się pomysł z lampką nad nimi.
    Całość super się komponuje..

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacyjnie wyglądają po przemalowaniu,ja maluję dużo rzeczy w domu,przemalowałam nawet kafle w kuchni ale jakoś za drzwi nie mam odwagi się wziąć...masz rację,kwestia techniki,dokładności,CIERPLIWOŚCI??!!! Ale było warto! Świetnie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. No i tak cichaczem idziesz do przodu z tymi remontami ha ha ha...uwielbiam zmiany za przysłowiowy grosik...i zaczyna pachnieć świętami ho ho ho...
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Drzwi o niebo lepiej po przemianie! My twardo bez telewizora. Ja też właśnie 5 lat abstynencji minęłam i wcale mnie nie ciągnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystko mi się podoba - i drzwi po transformacji, i album i świecznik i zalążek pledu. pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak czytam tego bloga i widzę ile jest pracy przy budowie własnego domu to chyba zaczynam się cieszyć, że porzuciliśmy z mężem zamiary budowania domu i przeglądamy oferty od Lokum na mieszkania krakow sprzedaz ! Mam nadzieję, że wkrótce się zdecydujemy!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...