niedziela, 29 stycznia 2012

Starociowo


Wśród prezentów gwiazdkowych znalazłam takie cuda: czajnik i garnek - patelnię wykonane z miedzi, kupione w antykwariacie. Stan czajnika nie jest najlepszy, ale jeszcze mu nie odpuszczam i spróbuję go doczyścić. Natomiast garnko-patelnia gotowa do pracy. Korzyści z gotowania w nich są ogromne i już rozglądam się za kolejnymi i w wyobraźni widzę je na belkach i wieszaku.



W ramy klimatu starociowego wpisały się też moje błyskotki. Żadne to rodowe precjoza, a zwykłe drobiazgi z sieciówek, ale mam do nich wielka słabość. Swoją codzienną biżuterię ograniczam do obrączki i pierścionka, ale czasem lubię założyć coś jeszcze. Ostatnio moimi faworytami są właśnie te.
Medalion z ptaszkiem upolowałam bardzo przeceniony. Od razu mi się spodobał, zwłaszcza, że jest otwierany i kryje miejsce na np. footografię. Wyrzuciłam jedynie czarną kokardkę, może zamienię ją na inny kolor.




Wisior kwiatowy lubię za długość łańcuszka i delikatny motyw.



Komplet paryski to prezent od Męża, który dobrze wie, jaką mam słabość i sentyment do tego miasta.



W końcu mamy słoneczną zimową pogodę!
Pozdrowienia!

13 komentarzy:

  1. Miedziane "gary" są rewelacyjne, sama się na takie czaję :)

    A biżuteria urocza, zwłaszcza kolczyki.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez tylko pierscionek i obrączka. Kolczyki zbyt fascynuja mojego Wojtusia tak ze mogłabym ucho stracić ;) Takze na bizuterie pozwalam sobie tylko od wielkiego wyjscia, przynajmniej obecnie. Pozdrawiam. Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wisiory i paryski komplet jest piękny. Jestem zauroczona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. biżuteria w moim typie:))) śliczna... u nas też słonecznie, biało i mroźno:)) lubię to.. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna:) U mnie dziś mroźno i słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czajnik jest fantastyczny, alez piekny prezent dostalas:)
    Bizuterii nie nisze za czesto ale lubie miec cos oryginalnego w szkatulce. Medaliony masz cudowne!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja choruję na miedziane gary!!!
    A 'świecidełka' super!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Medalion z ptaszkiem jest cudny:))
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudny czajnik i wieszak do kuchni!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. wieszak jest świetny!A medaliony urocze ten z ptaszkiem bardzo mi sie podoba...a prezent od mężusia uroczy...:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prezenty,w kuchni zrobiło się niesamowicie klimatycznie.A prezenty od męża to strzał w 10!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale tu ślicznie.
    Pozdrawiam i czytam dalej....

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...