czwartek, 20 grudnia 2012

"Piernikowe" domki



W tym roku obiecałam sobie, że już nie nawalę i przygotuję kartki z życzeniami świątecznymi. Plan wykonałam i wszystkie już poleciały ( a nawet dotarły ) do adresatów. Zdjęcia nie mam ani jednego - zapomniałam! Oprócz świątecznych kartek powstały prawie piernikowe domki dla osób, którym będę mogła osobiście złożyć życzenia. Z racji gabarytów nie nadają się do wysłania, ale za to można  włożyć  do środka jakiś miły drobiazg. 




Do każdego dołączyłam bilecik z życzeniami. Z domków powstało małe miasteczko, bo zrobiłam ich około trzydziestu. 




Zimowe, ostatnio bardzo mroźnie wieczory umilam sobie świecami. Prym wiodą: jutowy lampion i świeca o aromacie świątecznych pierników. Bardzo lubię ten zapach, chociaż tego naturalnego i tak nic nie pobije.




I wreszcie mam swoje gałązki z szyszkami, które szturmem wdarły się do blogowego świata. Już miałam po nie wybrać się do parku, kiedy zauważyłam, że w ogrodzie rośnie ogromny modrzew. W naszym ogrodzie, dodam :) Tyle czasu żyłam w nieświadomości, że aż wstyd. Pocieszam się, że lepiej późno, niż wcale.




Mam nadzieję, że jeszcze tu wpadnę z wpisem przedświątecznym. Wszak świerkowa dama właśnie stanęła w salonie!
Pozdrawiam!

22 komentarze:

  1. Na miniaturce byłam pewna,że domki są do zjedzonka;)bardzo oryginalny pomysł na opakowanie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, że przypominają jadalne domki, to najlepszy komplement. Dziękuję!

      Usuń
  2. Świetny pomysl z piernikowymi domkami, a wykonanie jeszcze lepsze - cudo. Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne domki ,aż chciało by je się schrupać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam w planach zrobienie kiedyś takich prawdziwych, do schrupania :)

      Usuń
  4. Kochana bardzo Ci dziękuję za przepiękną kartkę :*** mam na kopercie datę 12 12 12 :))))) dzień moich imienin i taka niezwykła wszak nie często taka się trafiać już będzie - no nie dożyjemy jej zapewne ;)

    Domki są piękne!!! i bardzo pomysłowy prezent! :)

    Buziaki :*
    Wesołych Świąt!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się cieszę, że dotarła przed Świętami :) Data naprawdę wyjątkowa, fajnie się złożyło. Ściskam mocno!

      Usuń
  5. Ale wymuskałaś te domeczki:) Śliczne! Pozdrawiam świątecznie e

    OdpowiedzUsuń
  6. One tylko tak wyglądają, ale ich zrobienie nie zajmuje tak wiele czasu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak miło, że podtrzymujesz tradycję kartek ze świątecznymi życzeniami :) I pociesza mnie to, że nie tylko ja mam kłopot, by wysłać je na czas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To piękna tradycja, szkoda, że wypierana przez smsy itd. A w zeszłym roku, to ja w ogóle kartek nie wysłałam. Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Ja! Ja cudowną kartkę dostałam i jeszcze raz za nią dziękuję :) A domki.. przeurocze i bardzo pomysłowe :) Obdarowani będą zachwyceni! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłyśmy z Adusią o Tobie zapomniec! Jutro domki pójdą do nowych właścicieli. Mam nadzieję, że się spodobają.

      Usuń
  9. Domki mnie zauroczyły, pięknie tu u Ciebie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne domki, myślałam, że są z piernika!!! Twoi bliscy na pewno docenią taki gest i będzie im szalenie miło. Mi by było ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo a ja myślałam, że to prawdziwe domki z piernika! A te są przepiękne, choć papierowe! Szkoda, że wcześniej nie wiedziałam, zrobiłabym takie na drobne podarki dla gości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne te domki! Nietypowe ale śliczne opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Мне тоже они напомнили пряничные домики. Может потому, что весь вечер пыталась придумать рисунок для пряничной доски.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...