wtorek, 17 marca 2015

Mini fotel.

Już, już myślałam, że meble w salonie to temat zamknięty, a jednak … :)
I co najśmieszniejsze, ten fotel wypatrzyła Adka.  
A było tak:
Zupełnym przypadkiem znaleźliśmy się w TK Maxx'ie. Ostatnio bardzo rzadko tam bywam, jakoś omijam wszelkie sklepy szerokim łukiem. Ale jak już tam trafiliśmy, to standardowo kierunek na dział domowy. Nagle Adka biegnie w kierunku mebli i wskakuje na mały fotel zachwycając się, jaki on piękny i jak będzie pasował do naszego „tronu” ( można go obejrzeć tu ).


 Jedno spojrzenie i odpadłam :)
Z duszą na ramieniu sięgałam po metkę z ceną :) Sporo przeceniony, więc był argument dla Męża :) Ada pędem po Tatę, a ja w głowie układam przemowę, żeby go przekonać.
„Żartujecie?” – usłyszałyśmy. 
Na szczęście jego mina mówiła wszystko i wiedziałam, że za pięć minut i tak wyniesie fotel ze sklepu. W końcu urok blondwłosej córeczki tatusia nie takie sprawy załatwiał :)


Fotelik jest uroczy. To taka miniaturka, która powoduje uśmiech u każdego i wszyscy chcą na nim siedzieć. Jest na dodatek leciutki, więc można go swobodnie przenosić, a „kropkę nad i” stawiają nietypowe nóżki. Uwielbiam przyglądać się Małej, kiedy mości się na nim ze swoimi pluszakami i kocykami. 


Przy okazji na zdjęciu ostatnia, zapomniana doniczka ze szczecińskiej giełdy. Kosztowała 2 złote i do teraz żałuję, że wzięłam tylko jedną. 
Natomiast koszyczek to też okazyjny zakup ( 11 zł to chyba dobra cena ? ) z myślą o zbliżających się świętach. Przeznaczony jest do sadzenia w nim roślin, ale tymczasowo są w nim włóczki. Odgrzebałam szydełko, bo zobaczyłam coś, co nie chciało mi wyjść z głowy. Spróbowałam, czy dam radę i nadziwić się nie mogę, jak szybko poszło ( ja chyba naprawdę mam traumę po szydełkowaniu pledu, hehe ).


Z  szydełkowymi wyrobami mam pewien plan. I mam plan, by to skończyć w weekend :) Jak się uda – będą fotki :)

Pozdrowienia!

34 komentarze:

  1. Fotel jest cudny!!!! Idealne miejsce na kawusię i szydełkowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może właśnie z powodu tego fotela wróciam do szydełkowania :)

      Usuń
  2. Córeczki, oprócz wielu oczywistych zalet, posiadają też całkiem praktyczne zastosowania;) śliczna zdobycz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny fotel! Bardzo mi sie podoba:-)
    sciskam:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. No się nie dziwię, że was tak zauroczył :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ten fotelik! Też mi się podomny marzy :)
    Pozdrawiam,
    Ewa
    robiewdomu.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. ale świetny fotel!!!! miodzio ciekawa jestem ile kosztował ja na pewno bym się też nie oparła jego urokowi bo własnie jestem na etapie polowania na fotele (mały jak najbardziej wskazany) :D

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak polowania, to polecam TK MAxx, bo trafiają się niepowtarzalne sztuki. Ale ja muszę omijac ten sklep, bo za dużo rzeczy bym wyniosła :)
      Pozdrowienia!

      Usuń
  7. Oj jaka zmiana i humor się rozpanoszył no, no, no....:)
    a fotel boski, sama taki bym przygarnęła:) ja mam bujany, choć nawet czasu nie mam, by się pobujać...a Wasz M to na twardziela mi nie wygląda ha ha ha dać się pokonać przez dwie liche osóbki:) na pewno też bardzo Mu się spodobał ha ha ha ...
    cieszę się Waszym szczęściem i przesyłam buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten nasz M to daje się urobic naszemu urokowi :) Teraz już uważa, że fotel idealnie pasuje do mieszkania i takie tam, hehe. Ale dla niego tematy wnętrzarskie mogą nie istniec, no fanem urządzania na pewno nie jest :) raczej z tych, co dają wolną rękę.
      Pozdrawiam gorąco :)

      Usuń
  8. Fotel cudny a zapowiedz szydełkowa już mnie intryguje i czekam z niecierpliwością na zdjęcia .Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem ciekawa efektu końcowego :) Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Najważniejsze, że córcia ma dar przekonywania i udało się namówić tatę :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ cudeńko !!! Tego naprawdę się nie domyśliłam ;) Na pewno pięknie wpisał się w Wasze mieszkanie. I te nóżki na kółkach. Spokojnie dałabym się oszukać, że to fotel z "rodowodem". Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to nówka z sieciówki :) Bardzo go lubię, pasuje do mieszkania. Pozdrowienia!

      Usuń
  11. Fotel naprawdę cudny, nic dziwnego, że Was zaczarował :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jest nie tylko ładny, ale i wygodny :)

      Usuń
  12. Śliczny fotelik. Nie dziwię się, że powędrował do Waszego domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się temu czasem dziwię. Nie potrafic się oprzec zwykłemu fotelowi :) Pozdrowienia!

      Usuń
  13. Naprawdę jest uroczy, nie dziwię się, że się spodobał :) aga

    OdpowiedzUsuń
  14. Fotel jak z bajki :-) Wygląda, jakbyś go wyciągnęła z chatki krasnoludków. Uwielbiam różne dorosłe elementy w skali mikro, są takie urocze. Nic dziwnego, że wszyscy się temu poddaliście :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...