poniedziałek, 30 marca 2009

"Ten Pan i ta Pani byli sobie pisani..."





Wybrałam się do jednego ze sklepów po prezent dla koleżanki z pracy, a wyszłam z czymś dla siebie. Nie mogłam oprzeć się temu drobiazgowi, a na dodatek już niewiele dni zostało do Tego Dnia, więc jestem chyba usprawiedliwiona :) Pudełko jest cynowe i bardzo leciutkie, i tak sobie pomyślałam, że stanowi nietypową alternatywę dla ślubnych albumów. Wprawdzie zdjęcia w nim nie są wyeksponowane, ale mam pewien pomysł na ich posegregowanie i zaprowadzenie ładu. Ale na to dopiero przyjdzie pora :)

3 komentarze:

  1. swietna puszka ,,idealna na pamiatki np,zdjecia sludne..
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna jest :) ta retro fotka powalająca - uwielbiam!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełko przecudnej urody a pomysł przechowywania w nim zdjęć np ślubnych to świetna sprawa

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...