wtorek, 12 marca 2013

Drobiazgi...



Zima nadal w natarciu, ale marcowe święto zapewniło powiew wiosny w domu. Zupełnym ulubieńcem została nietypowa odmiana tulipana, przypominająca piwonię. Niesamowicie wygląda!





Od jakiegoś czasu jestem bardzo oszczędna w kupowaniu kolejnych drobiazgów do domu. Zaczyna na nie brakować miejsca, a i portfel mocno nadwyrężyło remontowe szaleństwo, jednak tym dwóm drobiazgom się nie oparłam. Na szczęście nie kosztowały zbyt wiele, więc wyrzuty sumienia są, ale niewielkie :)
Najpierw wpadł mi w ręce maleńki lampionik, a później do towarzystwa dołączyły nietypowe wazoniki. 



Brałam je z półki i odkładałam…
Ale dobrze, że są.



Pozdrawiam!

18 komentarzy:

  1. Śmieszny taki, rozwichrzony ten tulipan. Mnie w tym roku zaczarowały bladoróżowe goździki :-) Turkusowemu lampionikowi też bym się nie oparła ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie byłam, podziwiałam :) Piękne kwiaty u Ciebie!

      Usuń
  2. Lampionik przepiękny:) a możesz zdradzić, gdzie został ów namierzony? pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lampionik kupiłam w hurtowni z kwiatami - taka zwyczajna, niedaleko domu :)

      Usuń
  3. Och ja też już mam dość drobiazgów. Nawet jak coś mi się barrrrrdzo podoba, myślę po co mi to, co z tym zrobię.. graciara jestem straszna.
    Ale jeśli chodzi o szklane naczyńka nie umiem sobie odmówić. Ostatnio w biedronie kupiłam za całe 7 zeta świetną ni to karafkę ni butelkę (tak przy okazji wina były sprzedawane) lubię wszelakie badyle w szkle :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. O, ja też tak zostałam ostatnio określona, ale fakt: jestem graciara. I nie dośc, że donoszę do domu kolejne graty, to żadnego nie mam serca się pozbyc :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie masz czego żałować, od przybytku głowa nie boli ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja röwniez przestalam kupowac dodatki...nie moich gdzie ustawiac a jak sie policzy wychodzi ...niezla suma...
    Teraz musisz tylko znalesc jakas piekna skarbonke i zamiast zakupöw wrzucac do niej pieniadze...ja tak zrobilam..
    Nie uwierzysz ile pieniedzy tam sie znajdzie!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Tulipan niespotykany :)
    Czasami trzeba coś sobie kupić i już...siła wyższa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, znamy ten ból,ja też ciągle kupuje do domu jakieś dodatki...A potem sama juz nie mam tego gdzie ustawiać :-))) Lampionik jest śliczny :-0
    Pozdrawiam,
    milka

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo podobają m się takie drobiazgi choć coraz więcej ich w domu, a miejsca coraz mniej:) a tulipan cudny!!!:)))
    uściski

    OdpowiedzUsuń
  10. niektórym drobiazgom nie można się oprzeć, zwłaszcza jak mają zachęcającą cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No jak niedrogie były to co tam za wyrzuty sumienia! Śliczne są:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lampionik śliczny:)Ja mam tak, że jak coś wezne do łapy i nie kupie to potem tak długo o tym myśle i myśle, że w końcu daję sobie rozgrzeszenie i kupuje:d

    OdpowiedzUsuń
  13. Wlasnie tu trafilam. Bardzo ciekawy blog. Tez jestem w trakcie organizowania gniazdka. Niecaly rok temu sie wprowadzilismy na nowe i ciagle brakuje mebla, polek, ciagle czegos brak. Rozumiem dobrze potrzebe kupowania dodatkow. Ja staram sie nie zagracac mieszkania, ale tyle jest slicznosci, ktore mozna miec, ze ciezko minimalizowac :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lampioniki śliczne a wazoniki rewelacyjne!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wazoniki i lampionik bardzo oryginalne:-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...