czwartek, 26 listopada 2015

Życie to czekanie...


 Dekoracji świątecznych u mnie w kartonach sporo. Każdego roku coś dochodzi do tego zestawu, a że w tym roku potrzebne „miliony” na inne wydatki, to nie w głowie mi takie zakupy. Dlatego też świecznik adwentowy to suma przypadków.


 Taca – znaleziona w domu, słoiczki – po jakimś deserze, wstążeczka – z drogerii, sztuczny śnieg – market budowlany, gałązki- własny ogród.


Stawiając gotowy stroik na stole, tłumaczyłam Adce istotę adwentu. Tegoroczny będzie inny niż wszystkie, to czekanie jest dla mnie wyjątkowo znaczące. I bardzo trudne. A ja nie umiem czekać, przecież chciałoby się wszystko od razu, niecierpliwie, bez chwili zwłoki. Czas się tego zacząć uczyć, na to nigdy za późno.


Właśnie do mnie dotarło, że to będą ostatnie święta w moim mieszkaniu, że jeśli los będzie łaskawy, kolejne zobaczę już w domu. W tym roku dom nie będzie świąteczny – będzie pobojowiskiem, którego fragment widać na fotkach. Ale przecież czasem trzeba cos zniszczyć, by nadeszło nowe, lepsze.


Jest zrywanie boazerii, skuwanie podłóg, demontowanie grzejników, chaos totalny. Sama jestem ciekawa, co z tego wyjdzie. Na razie jest m. in. gruz w przyszłej łazience ;)


Pozdrowienia!

10 komentarzy:

  1. Pamiętam jak czekałam na swoje mieszkanie. Ekscytacja połączona z ogromnym zniecierpliwieniem, ale da się to przetrwać . Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci wszystkiego dobrego. By ten czas ozekiwania przepłynął radośnie i z ufnością! Ufnością na wynarzoną rzeczywistość Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam to uczucie: chce się, żeby było już po.. ale z drugiej strony to oczekiwanie... jest po prostu wspaniałe. Pozdrawiam ciepło i życzę spokoju mimo ekscytacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak bedzie to już to przyjdzie nowe i tak w kółko :)

    buźka

    Zoyka

    OdpowiedzUsuń
  5. w tym roku też stawiam na prostotę-cudny prosty adwentowy "wieniec"
    pamiętam jak czekałam na przeprowadzką do własnego m teraz znów czekam na kupno własnego d:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet nie zauważysz kiedy , i już będziesz pisać posta jak to piękni urządziłaś kuchnię :) Zobaczysz :) Bzi , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna dekoracja. Prosta i elegancka równoczesnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. I takie właśnie dekoracje mają największą wartość,
    pozdrawiam
    MZ

    OdpowiedzUsuń
  9. I takie właśnie dekoracje mają największą wartość,
    pozdrawiam
    MZ

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...