czwartek, 14 lutego 2013

W klimacie sercowym

 Dzisiejszy wpis jest dość luźno związany z tematyką Walentynek – wyszło przypadkiem, ale wpasowało się idealnie. Ostatnio Dagmara pokazywała przepiękne zdjęcie ze zrobionymi na szydełku serduszkami i przypomniałam sobie, że jeszcze w czasie wakacji wyszydełkowałam tak na próbę jedno małe serce. 


 
 Do tego podczas remontowego sprzątania wpadła mi w ręce ramka kupiona już dwa lata temu. Trafiła mi się po okazyjnej cenie i przez ten cały czas nie miałam na nią pomysłu. Chyba taka wersja jest całkiem niezła ?


Komplet kupiłam przede wszystkim ze względu na węższy dzban -
mam wobec niego plany.


Byliśmy niedawno w Ikei – ostatni raz zawitałam tam ponad rok temu, mimo że mieszkamy w odległości ok. 40 km. Przez ten czas nie było nam po drodze, a i potrzeb zakupowych stamtąd nie mieliśmy. Tym razem nie przywiozłam wiele. 




 Kubeczek, pseudo wazony – pojemniki i matę z nożykiem. Bez szaleństw, ale wyjazd z pewnością udany i do tego nabytki w klimacie „sercowym” pasują do tego wpisu. 


To jest trzonek plastikowego nożyka dołączonego do maty.

A w kuchni teraz wymieniamy panele. Te, których się pozbyliśmy były pamiątką po poprzednim właścicielu i raptem po czterech latach użytkowania nie były w najlepszym stanie. Zostały źle położone i zrobiły się między nimi szczeliny, dlatego postanowiliśmy wykorzystać panele pozostałe po remoncie  w przedpokoju. Resztka się nie zmarnuje, a ja mam wielką radochę, bo będzie jasna podłoga w kuchni! Co prawda, Męża nie było łatwo namówić na akcję wymiany, ale kampanię nakłaniającą zaczęłam jakiś rok temu i moja siła argumentu zwyciężyła :)


Dotychczasowa podłoga - już jest wspomnieniem!
Pozdrowienia!

5 komentarzy:

  1. och jak się romantycznie z tymi serduchami zrobiło:)
    dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię te serducha na szczęście już wiem jak je zorbić. W Ikei zawsze znajdzie się coś fajnego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też uważam , że choć w IKEI jesat stały całoroczny asortyment, to można tam trafić na strzały w 10 . Mia zapraszam Cie do mojego google grona i namój blog. Gosia z homefocuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Serduszka prezentują się idealnie, tylko ja bym im zmieniła brązowe tło... nie wiem może na beżowe...

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ramka plus urocze szydełkowe serduszka wygląda świetnie:)
    A to heca! Właśnie planuję zakup tych wazonów-kanek w tym samym kolorze. Muszę tylko wybrać się do Ikea, a to na drugim końcu miasta - trochę nie po drodze. też mam pewien pomysł na ich wykorzystanie:)

    Miłego weekendu
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...