sobota, 26 stycznia 2013

Wymarzony prezent


 Nazwa mojego bloga nie jest przypadkowa. Marzycielką byłam od dziecka i w tej kwestii nic do dzisiaj się nie zmieniło. W mojej głowie roi się od marzeń tych wielkich, wręcz nierealnych, jak i takich zupełnie przyziemnych. Wiele moich marzeń się spełniło, jednak wiem, że trzeba czasem pomóc losowi. Podobno wypowiedziane we właściwym momencie na głos życzenie spełni się… Ja mam to szczęście, że mam swojego osobistego specjalistę od spełniania moich marzeń. Nikt inny jak mój Mąż nie potrafi mnie tak uważnie słuchać i wychwytywać z potoku mojej paplaniny szczegóły moich planów, pragnień. Prezenty od niego są zawsze trafione i nieważne, czy sprezentował mi słodycze, nowy wykrojnik czy książkę…  


Piękna okładka na samej górze skrywa mój prezent.

Ten mój czarodziej musiał obserwować moją cichą fascynację czytnikami ebooków i taki właśnie prezent dostałam z okazji urodzin! Rzeczywistość przerosła moje marzenia, bo o takim cudzie, to ja nawet nie marzyłam. W moich rękach znalazł się najnowszy model „kindelka”, który musiał pokonać do mnie międzykontynentalną trasę, przerwaną nawet atakiem huraganu. Kilka osób przyczyniło się do tego, by ten mój prezent do mnie trafił i zawsze uśmiecham się na myśl o tej przygodzie.




Największą zaleta mojego modelu jest podświetlany ekran i dzięki temu mogę czytać w łóżku bez konieczności zapalania lampki. Ekran w dotyku bardzo przypomina kartkę i nie męczy wzroku. Ja jestem w moim prezencie zakochana i stale mam go przy sobie. Chociaż musze się nim dzielić, bo swoją książeczkę w elektronicznej wersji ma nawet Adka i razem czytamy sobie historyjki o zwierzątkach, których jest ona wielką fanką. 




Na dodatek czytnik wyposażony jest w wi-fi, więc i na bloga mogę czasem zerknąć :)
 



A czy przestanę kupować tradycyjne, papierowe książki?
Na pewno - nie. Czytam bardzo dużo z racji wykonywanego zawodu, ale przede wszystkim z fascynacji książkami. Są moimi towarzyszami od najmłodszych lat i czytnik jest pewnym ułatwieniem w organizacji przestrzeni życiowej. W naszym mieszkaniu książki są wszędzie, a ja nie potrafię rozstać się z żadną, więc powoli zaczyna brakować miejsca. Kindle przechowa w swojej pamięci te, których jestem ciekawa, ale które niekonieczne muszą fizycznie zaistnieć na naszych półkach. A pewne tytuły i tak kupię w namacalnej wersji, bo kontakt z książką, zapach i szelest kartek nie są do zastąpienia.



A żeby nie być gołosłowną – to ostatnie nabytki. Album o fotografowaniu – bo obiecałam sobie zacząć bardziej świadomie robić zdjęcia, a nie tak jak do tej pory„na oko”. Sophie Dahl – bo blogowa reklama, piękne kadry i promocja w Empiku zachęciły do zakupu. Husaria – bo A. lubi te klimaty, a „Książka twarzy” – to ubiegłoroczna laureatka nagrody Nike i mój „must have” każdego roku.



Tej ostatniej jestem szczególnie ciekawa, bo w dobie „fejsbókowego” szaleństwa jej myśl przewodnia jest bardzo intrygująca.




A żeby blog nadal pozostał w klimacie wnętrzarsko – domowym wrzucam dwa zdjęcia przypadkowych nabytków. Pierwszy to piękna klasyczna misa ( naprawdę duża ) zakupiona w moim ulubionym pod tym względem markecie budowlanym za 6 złotych. A drugi to miseczki z dyskontu w delikatnych barwach – też w okazyjnej cenie ( jakieś 3-4 zł ).




I już zupełnie kończąc – moje ulubione zdjęcie ostatniego tygodnia. Wspominałam, jak bardzo Adka zakochana jest w zwierzętach i w końcu renifery z opowieści o Mikołaju ukazały się jej oczom. Stały się hitem wyprawy do Krainy Świętego Mikołaja i żaden tam Mikołaj, bohaterowie z bajek, miliony migoczących światełek nie wywarły na niej takiego wrażenia, jak właściciele tych przemiłych pyszczków.  Zresztą, dla mnie to też było pierwsze spotkanie z reniferami i sama nie mogłam się z nimi rozstać.


Te mroźne klimaty u mnie nadal na całego, więc pozdrawiam gorąco!



19 komentarzy:

  1. Jestem wielbicielką Kindla od pierwszej chwili! To urządzenie to mój najlepszy przyjaciel w czasie jazdy do pracy:-)
    A książki nadal kupuję, ostatnio nawet więcej:-)świetny zakup!
    To paperwhite?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, to on we własnej osobie :)
    Ja podczas jazdy do pracy prowadzę i ubolewam nad brakiem możliwości czytania, hehe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, zazdroszczę najnowszej wersji! Ja boleję nad brakiem podświetlenia!
      Zapytam jeszcze czy kupiłaś na Amazon?
      pozdrawiam!

      Usuń
    2. Tak, znajomi w Stanach pomogli w zakupie i dostarczeniu go do mnie. Podświetlenie to naprawdę spore ułatwienie. Pozdrawiam!

      Usuń
  3. piękny prezent i zdobycze miseczkowe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny prezent, a ostatnie zdjęcie śliczne, rózowa panienka mnie urzekła. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję w imieniu różowej panienki za komplement :)

      Usuń
  5. A ja zazdroszcze Ci meza. Nawet nie wiesz jak to boli kiedy nikt nigdy cie nie słucha, kiedy nikt ngdy nie kupił ci czegos o czym nawet krzyczalas, a nie móiwłaś pomiedzy zdaniami. Masz skarb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, przykre to, co napisałaś... Trudno mi odnieśc się do Twojej sytuacji,mam nadzieję, że to się zmieni i że otrzymasz jeszcze niejeden wymarzony prezent.Ściskam mocno!

      Usuń
  6. Woow!!!
    Piekna sprawa jesli ma sie kogos .kto wie jak nas zadowolic i oczym sie marzy:))
    Piekny prezent!
    Usciski :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mój mąż dobrze mnie zna, dzięki za miłe słowa :)

      Usuń
  7. Ja na razie pozostaję wierna papierowym książkom :) Ale elektroniczny czytnik ma jedną, niepodważalną zaletę - nie ciąży w torbie tak jak grubaśny tom czytanej w tramwaju książki. Może kiedyś i ja się skuszę, na razie wybieram do komunikacji lżejsze egzemplarze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, waga czytnika to jego wielka zaleta. A niektóre papierowe książki i tak chce się miec. Pozdrawiam!

      Usuń
  8. no no no , predzent świetny:))) choć ja zawsze byłam i będę za papierową wersją książek to mimo wszystko nie odmówiłabym takiego...;))) zresztą widzę, że Ty również od papierowej wersji nie odeszłaś:)))
    świetny sprzęt i jeszcze ma wifi:D super
    uściski
    a ostatnie zdjęcie jest boskie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki czytnik to rzeczywiscie marzenie,także moje,a mąż wsluchujacy się w potrzeby żony to prawdziwy skarb, może to banał ale trudno z nim polemizować ;)pozdrawiam p.s.może jakiś fun club Adama L. założymy,co ??

    OdpowiedzUsuń
  10. Cud, miód i landrynki u ciebie.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    www.zielenie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak miło się czyta Twojego bloga..pięknie mieszkasz, masz niesamowity gust..pozdrawiam serdecznie.Magdalena z Pretty Home

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...