sobota, 14 grudnia 2013

Na tle tej ściany wszystko wygląda dobrze!

Ogólny bałagan posprzątany, meble poprzesuwane w nowe miejsca, tylko... kozy brak. Grudzień nie jest miesiącem sprzyjającym remontom, ale zapracowany ostatnio Mąż obiecał, że jeszcze tej zimy poczuję jej ciepło. Trzymam go za słowo :)


 Właśnie dzisiaj przywieźliśmy nasze drzewko, jednak na razie czeka grzecznie w chłodnym miejscu na wniesienie na salony. W jej zastępstwie rachityczne „coś”, co przyniosłam do domu i sama nie wierzyłam, że może dobrze wyglądać.


 Jednak srebrne dzwoneczki i gwiezdne lampki załatwiły sprawę i od kilku dni mamy przedwczesną, ale śliczną zastępczą choinkę.



Skarpety kupiłam wiele lat temu i ostatnio spoglądałam na nie niezbyt przychylnym okiem, ale Adka nie odpuściła i musiały zawisnąć na belce :) Na szczęście ta ceglana ściana jest tłem idealnym. Nie wiem, jak to się dzieje, ale wszystko na jej tle wygląda o wiele lepiej.


U mnie wszystko przebiega z opóźnieniem, więc nawet biedronkowe zakupy mają swoją premierę o wiele za późno. W mojej okolicy te tekstylia nie cieszyły się zainteresowaniem, więc po długim namyśle zdecydowałam się na kocyk i kupiłam go jeszcze kilka dni temu.


Zeszłoroczny kosz czeka już na swoją choinkową zawartość i szczerze mówiąc sama bym już to nasze drzewko do domu wstawiła, jednak nie chcę mu zaszkodzić przegrzaniem. Jeszcze musimy z Adką postarać się o tydzień cierpliwości.



Kolejne szufladki kalendarza adwentowego są opróżniane, dni do Świąt zostało coraz mniej, a ja coraz bardziej się na nie cieszę!


Pozdrowienia!

54 komentarze:

  1. Wspaniały klimat. Ja też lubię moją ceglaną ścianę - a raczej ceglany kominek :) Zapraszam na nowy post :)
    Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zajrzałam :) Jednak kominek nadaje każdemu pomieszczeniu charakteru, już się nie mogę doczekac na swój.

      Usuń
  2. Fakt, ściana jest obłędna :) To rachityczne "coś" też - myślę, że trwa wręcz moda na takie "badylki" ;) kalendarz adwentowy świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, teraz nie idealne choinki, a właśnie powykrzywiane badylki robią karierę. Kto by pomyślał :)

      Usuń
  3. klimat już iście świąteczny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ściana wygląda fantastycznie :) skarpety są słodkie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja na początku nie mogłam się przekonac do tych skarper, ale jak już zawisły - spodobały mi sie :)

      Usuń
  5. ściana jest rewelacyjna !!! a pomysł z kozą to bezapelacyjnie kapitalny pomysł !! też za mną chodzi ale u mnie jest to nie możliwe :-((
    pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja długo musiałam na kozę czekac, ale mam nadzieję, że w końcu stanie w salonie.

      Usuń
  6. No po prostu bomba! Też bym chciała taką ścianę, szczęściarze z Was! Pięknie to wszstko razem wyglada!

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację - na tle tej ściany wszystko wygląda dobrze :-) Uwielbiam ceglane ściany, choć osobiścię wolę w wersji pobielonej. Tymczasowe drzewko urocze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię bieloną cegłę, ale u nas, akurat w tym pomieszczeniu by nie pasowała. Zbyt ciemne meble :)

      Usuń
  8. Ooooo ściana bardzo podobna do mojej- czyzbyscie sie wzorowali na niej? heheheh. Masz racje na jej tle wszystko wyglada dobrze. Jak jeszcze stanie koza to sukces murowany :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, niech ta koza już się pojawi, bo ja nie umiem się doczekac :)

      Usuń
    2. I co z kozą, pojawi sie na święta czy jeszcze musicie poczekac jakis czas? :-)

      Usuń
  9. cudna ściana :)
    dekoracje Świąteczne ekstra

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. ściana jest super! bardzo pasuje do twojego domu i w tych "ubraniach" świątecznych jest jeszcze piękniejsza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, że pasuje. Bałam się trochę, jak to wyjdzie, ale efekt jest lepszy niż myślałam :)

      Usuń
  11. To coś wprowadza bardzo fajny klimat :) miły kącik zaaranzowalas, a skarpety podkreślają sielski charakter....
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki niepozorny badylek, a tyle miłych słów już padło na jego temat :) Dzięki!

      Usuń
  12. Ciuchcia jako kalendarz adwentowy, to dla mnie bomba!
    Ceglana ściana bardzo fajna i pewnie sprawdzą się tam różne dekoracje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy, jak na jej tle będzie się prezentowała koza :)

      Usuń
  13. Cudowny klimat Święta juz wiszą w powietrzu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na święta już się nie mogę doczekac :)

      Usuń
  14. Piękny obrazek! Cudowna ściana i te belki... A ciuchcia - rewelacja! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta ciuchcia została kupiona za grosze na poswiątecznej wyprzedaży o bardzo ją lubię. Pozdrowienia!

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Dzięki, jak zwykle na szybko, tym bardziej się cieszę z Twoich słów :)

      Usuń
  16. Tak dobre tło pozwala pięknie eksponować przedmioty ;) Cudnie u Cb jest! :) Hihi kiedyś i ja się dorobię takich stylowych ścian! (w każdym razie mocno w to wierzę :D)

    Pozdrawiam!
    Viola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się doczekasz, ja na swoje ściany czekałam 5 lat! Pozdrowienia!

      Usuń
  17. Gołe cegły, a sprawiają, że robi się przytulnie. Kto by pomyślał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, niby taka surowa i brudna ściana, a wprowadza efekt przytulności.

      Usuń
  18. hihi- choineczka przecudna :).
    Ja kiedyś miała drzewko z 4 gałązkami. Wszyscy znajomi się zaśmiewali.... Ale ją pokochałam i przestała całe święta :).
    Ceglaste ściany i mi się marzą.... Czekam na remont. Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo takie prowizorki są najlepsze, nawet jeśli to są choinki :)

      Usuń
  19. Jak zwykle pięknie. Adwentowa choinka super.U mnie w domu tradycyjnie dopiero przed samą Wigilią przynosi się do domu drzewko i stroi je. Teraz choinkę udaje araukaria. Całkiem dobrze jej w tej nowej roli. Ceglana ściana - marzenie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło :) Bardzo bym chciała tę araukarię, muszę ją gdzieś znaleźc. Pozdrowienia!

      Usuń
  20. Mio!!!!! Bardzo klimatycznie, pięknie! pozdrawiam Cię cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Mia jak ładnie! jesteś szczęściarą, że masz taką ścianę:) wygląda znakomicie i te wiszące skarpety, buciki czy jak to się nazywa;)
    bardzo klimatycznie u Ciebie:)
    uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))))))))) Szczęściara, mówisz? :) to mi zafundowałaś dziś najlepszą terapię na chandrę! Dzięki!!!!
      ściskam :)

      Usuń
  22. Ściana rewelacyjna !!! A kalendarz adwentowy jest cudnej urody ...

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczny kącik :) aż się rozmarzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem również zauroczona ta ścianką;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurcze super sciana jeszcze bardziej zachorowałam na taką ścianę :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie ta ściana się prezentuje!!!!! :) i ten pociąg z szufladkami jest cudny!!!!!!!! :)
    Buziaki! udanych przygotowań do Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wygląda, a kalendarz rewelacja!!
    Pozdrawiam

    http://myhomeandmylove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie u Ciebie!! A ściana faktycznie robi wrażenie....

    OdpowiedzUsuń
  29. Ściana wygląda rewelacyjnie!!! i masz rację, że wszystko tam pasuje:) Mnie osobiście przypomina ona przytulną chatę w górach...:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...