sobota, 14 grudnia 2013

Na tle tej ściany wszystko wygląda dobrze!

Ogólny bałagan posprzątany, meble poprzesuwane w nowe miejsca, tylko... kozy brak. Grudzień nie jest miesiącem sprzyjającym remontom, ale zapracowany ostatnio Mąż obiecał, że jeszcze tej zimy poczuję jej ciepło. Trzymam go za słowo :)


 Właśnie dzisiaj przywieźliśmy nasze drzewko, jednak na razie czeka grzecznie w chłodnym miejscu na wniesienie na salony. W jej zastępstwie rachityczne „coś”, co przyniosłam do domu i sama nie wierzyłam, że może dobrze wyglądać.


 Jednak srebrne dzwoneczki i gwiezdne lampki załatwiły sprawę i od kilku dni mamy przedwczesną, ale śliczną zastępczą choinkę.



Skarpety kupiłam wiele lat temu i ostatnio spoglądałam na nie niezbyt przychylnym okiem, ale Adka nie odpuściła i musiały zawisnąć na belce :) Na szczęście ta ceglana ściana jest tłem idealnym. Nie wiem, jak to się dzieje, ale wszystko na jej tle wygląda o wiele lepiej.


U mnie wszystko przebiega z opóźnieniem, więc nawet biedronkowe zakupy mają swoją premierę o wiele za późno. W mojej okolicy te tekstylia nie cieszyły się zainteresowaniem, więc po długim namyśle zdecydowałam się na kocyk i kupiłam go jeszcze kilka dni temu.


Zeszłoroczny kosz czeka już na swoją choinkową zawartość i szczerze mówiąc sama bym już to nasze drzewko do domu wstawiła, jednak nie chcę mu zaszkodzić przegrzaniem. Jeszcze musimy z Adką postarać się o tydzień cierpliwości.



Kolejne szufladki kalendarza adwentowego są opróżniane, dni do Świąt zostało coraz mniej, a ja coraz bardziej się na nie cieszę!


Pozdrowienia!

54 komentarze:

  1. Wspaniały klimat. Ja też lubię moją ceglaną ścianę - a raczej ceglany kominek :) Zapraszam na nowy post :)
    Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zajrzałam :) Jednak kominek nadaje każdemu pomieszczeniu charakteru, już się nie mogę doczekac na swój.

      Usuń
  2. Fakt, ściana jest obłędna :) To rachityczne "coś" też - myślę, że trwa wręcz moda na takie "badylki" ;) kalendarz adwentowy świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, teraz nie idealne choinki, a właśnie powykrzywiane badylki robią karierę. Kto by pomyślał :)

      Usuń
  3. klimat już iście świąteczny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ściana wygląda fantastycznie :) skarpety są słodkie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja na początku nie mogłam się przekonac do tych skarper, ale jak już zawisły - spodobały mi sie :)

      Usuń
  5. ściana jest rewelacyjna !!! a pomysł z kozą to bezapelacyjnie kapitalny pomysł !! też za mną chodzi ale u mnie jest to nie możliwe :-((
    pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja długo musiałam na kozę czekac, ale mam nadzieję, że w końcu stanie w salonie.

      Usuń
  6. No po prostu bomba! Też bym chciała taką ścianę, szczęściarze z Was! Pięknie to wszstko razem wyglada!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że sie podoba :)

      Usuń
  7. Masz rację - na tle tej ściany wszystko wygląda dobrze :-) Uwielbiam ceglane ściany, choć osobiścię wolę w wersji pobielonej. Tymczasowe drzewko urocze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię bieloną cegłę, ale u nas, akurat w tym pomieszczeniu by nie pasowała. Zbyt ciemne meble :)

      Usuń
  8. Ooooo ściana bardzo podobna do mojej- czyzbyscie sie wzorowali na niej? heheheh. Masz racje na jej tle wszystko wyglada dobrze. Jak jeszcze stanie koza to sukces murowany :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, niech ta koza już się pojawi, bo ja nie umiem się doczekac :)

      Usuń
    2. I co z kozą, pojawi sie na święta czy jeszcze musicie poczekac jakis czas? :-)

      Usuń
  9. cudna ściana :)
    dekoracje Świąteczne ekstra

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. ściana jest super! bardzo pasuje do twojego domu i w tych "ubraniach" świątecznych jest jeszcze piękniejsza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, że pasuje. Bałam się trochę, jak to wyjdzie, ale efekt jest lepszy niż myślałam :)

      Usuń
  11. To coś wprowadza bardzo fajny klimat :) miły kącik zaaranzowalas, a skarpety podkreślają sielski charakter....
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki niepozorny badylek, a tyle miłych słów już padło na jego temat :) Dzięki!

      Usuń
  12. Ciuchcia jako kalendarz adwentowy, to dla mnie bomba!
    Ceglana ściana bardzo fajna i pewnie sprawdzą się tam różne dekoracje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy, jak na jej tle będzie się prezentowała koza :)

      Usuń
  13. Cudowny klimat Święta juz wiszą w powietrzu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na święta już się nie mogę doczekac :)

      Usuń
  14. Piękny obrazek! Cudowna ściana i te belki... A ciuchcia - rewelacja! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta ciuchcia została kupiona za grosze na poswiątecznej wyprzedaży o bardzo ją lubię. Pozdrowienia!

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Dzięki, jak zwykle na szybko, tym bardziej się cieszę z Twoich słów :)

      Usuń
  16. Tak dobre tło pozwala pięknie eksponować przedmioty ;) Cudnie u Cb jest! :) Hihi kiedyś i ja się dorobię takich stylowych ścian! (w każdym razie mocno w to wierzę :D)

    Pozdrawiam!
    Viola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się doczekasz, ja na swoje ściany czekałam 5 lat! Pozdrowienia!

      Usuń
  17. Gołe cegły, a sprawiają, że robi się przytulnie. Kto by pomyślał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, niby taka surowa i brudna ściana, a wprowadza efekt przytulności.

      Usuń
  18. hihi- choineczka przecudna :).
    Ja kiedyś miała drzewko z 4 gałązkami. Wszyscy znajomi się zaśmiewali.... Ale ją pokochałam i przestała całe święta :).
    Ceglaste ściany i mi się marzą.... Czekam na remont. Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo takie prowizorki są najlepsze, nawet jeśli to są choinki :)

      Usuń
  19. Jak zwykle pięknie. Adwentowa choinka super.U mnie w domu tradycyjnie dopiero przed samą Wigilią przynosi się do domu drzewko i stroi je. Teraz choinkę udaje araukaria. Całkiem dobrze jej w tej nowej roli. Ceglana ściana - marzenie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło :) Bardzo bym chciała tę araukarię, muszę ją gdzieś znaleźc. Pozdrowienia!

      Usuń
  20. Mio!!!!! Bardzo klimatycznie, pięknie! pozdrawiam Cię cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  21. Mia jak ładnie! jesteś szczęściarą, że masz taką ścianę:) wygląda znakomicie i te wiszące skarpety, buciki czy jak to się nazywa;)
    bardzo klimatycznie u Ciebie:)
    uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))))))))) Szczęściara, mówisz? :) to mi zafundowałaś dziś najlepszą terapię na chandrę! Dzięki!!!!
      ściskam :)

      Usuń
  22. Ściana rewelacyjna !!! A kalendarz adwentowy jest cudnej urody ...

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczny kącik :) aż się rozmarzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem również zauroczona ta ścianką;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurcze super sciana jeszcze bardziej zachorowałam na taką ścianę :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie ta ściana się prezentuje!!!!! :) i ten pociąg z szufladkami jest cudny!!!!!!!! :)
    Buziaki! udanych przygotowań do Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wygląda, a kalendarz rewelacja!!
    Pozdrawiam

    http://myhomeandmylove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie u Ciebie!! A ściana faktycznie robi wrażenie....

    OdpowiedzUsuń
  29. Ściana wygląda rewelacyjnie!!! i masz rację, że wszystko tam pasuje:) Mnie osobiście przypomina ona przytulną chatę w górach...:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...