sobota, 28 grudnia 2013

Guzikowe ( i nie tylko ) twory.

Dawno temu trafiłam na pewne zdjęcie zamieszczone na tym blogu i takie guzikowe serce bardzo utkwiło mi w pamięci. I ostatnio, podczas wizyty w hurtowni pasmanteryjnej, zauważyłam  białe guziki idealne do tego rodzaju tworów. Pakowane były po 1000 sztuk (! – wcale na tyle ten mały woreczek nie wyglądał ) i kosztowały ok. 9 zł, więc pomyślałam, że spróbuję. Wykorzystałam żyłkę do wyrobu biżuterii i oto są.


Moje serca wyszły dość duże, ale mam w planach zrobienie też kilku mniejszych.


Do kompletu dorobiłam też gwiazdkę, ale z nią jest już więcej pracy, by uformować ładny kształt.


Ozdoby za grosze gotowe w kilka chwil! 


 W wolnym czasie powstały też papierowe twory, a raczej stwory. Przycupnęły na drzwiach do salonu i rozśmieszają nas nieustannie.


Małe adkowe rączki też pomagały przy produkcji :)


Dziękuję bardzo za wszystkie świąteczne życzenia. Nie do każdej z Was zdążyłam dotrzeć( ech, to chorowanie …). Jakieś zawzięte to moje przeziębienie, a katar po przysłowiowych 7 dniach powinien odpuścić, a on zasiedział się chyba na dobre…

Pozdrowienia!

36 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jak tylko je zobaczyłam, musiałam je zrobic.

      Usuń
  2. Te guzikowe tworki bardzo ładnie wyglądają. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie renifery - czy masz może wzór?

    OdpowiedzUsuń
  4. I serduszko i "stwory" są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne i reniferki, i te guziczkowe ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  6. takie wytwory cieszą najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł z guziczkami:) Wszystkiego dobrego w nowym roku

    OdpowiedzUsuń
  8. Super te ozdoby guzikowe! Ja ostatnio "produkuję" ozdoby koralikowe ale na drucikach ;) Nie wiedziałam,że z żyłki można tak ładnie uformować różne formy!
    Pozdrawiam :0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żyłkę miałam pod ręką, to spróbowałam i poszło, choc przy gwiazdce mogłoby byc coś sztywniejszego.
      Pozdrowienia!

      Usuń
  9. Widzę, ze guzikowe szaleństwo zaczęło się na dobre ;)
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny pomysł z tymi guzikami ;-)
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na podlinkowanym blogu jest jeszcze więcej takich pomysłów :)

      Usuń
  11. Ech... bidulko takie ciągnące katary są niebezpieczne, u mnie przeszło w jakieś chroniczne zapalenie zatok, fuj.... bez przerwy mam lekki katar :(

    Guzikowe fantastyczne!!!! Ja wczoraj też kupiłam paczki guzików, ale kolorowych białych mam całe mnóstwo (ale gorzej z czasem)

    Serducho i gwiazdka świetne, bardzo lubię takie dekoracje :)

    Uściski i zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mam dośc tego chorowania, od jakiegoś czasu łapię wszystko, ale pewnie jestem sama sobie winna...
      Dzięki za życzenia!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  12. Guziczkowe ozdoby wyglądają rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też mam katar, który doprowadza mnie do szału :( ale to zatoki :((((

    Piekne guzikowe dekoracje a reniferki sa przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybkiego powrotu do zdrowia:)
      ja nienawidzę kataru, bo na dodatek jestem alergikiem i kicham przez całą wiosnę i lato. Pozdrowienia!

      Usuń
  14. Och faktycznie piękne te serduszka :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Guzików serca b.pomysłowe !!!
    W lutym z Mlodym spróbuję zdobyć podobne, tylko w czerwieni ...

    OdpowiedzUsuń
  16. ja mam gwiazdkę jeszcze z zeszłego roku, zrobiłam ją z drucika florystycznego i guzików z masy perłowej. Podlinkowałaś jeden z moich ulubionych blogów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowite co można wyczarować z guzików.

    OdpowiedzUsuń
  18. Guzików w ten sposób jeszcze nie wykorzystałam, świetne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne guzikowe ozdoby, w ogóle bardzo ciekawy blog i mnóstwo fajnych pomysłów, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...