sobota, 7 grudnia 2013

Pierwsze zwiastuny Świąt.


 Oj, będzie w tym roku ciężko z dekoracjami... Szukam magicznego sposobu, by wydłużyć dobę, albo chociaż zmniejszyć potrzebę snu. Mimo że zbliżam się do napolleonowskiej normy, nie pozostaje mi zbyt wiele czasu na takie zbytki, jak przygotowanie domu na Święta. Dlatego na pierwszy ogień poszedł okap, o którym zapomniałam w zeszłym roku.
 

Dekoracja powstawała stopniowo. Najpierw kupiłam gałązki z zupełnie innym przeznaczeniem. Dziś poszłam po bombki, by je nimi ozdobić, a kupiłam jelonka. Już w sklepie olśniło mnie, że w domu czeka malutki zwierz z poprzedniego roku, więc przyniosłam mu tatę do kompletu. Tylko mamy nadal brak, bo w sklepie złapałam ostatnią sztukę :)


  A delikatny łańcuszek z koralikami i gwiazdkami to zakup zeszłoroczny.


Uśmiecham się sama do siebie, patrząc na tę jelonkową parkę. I wiecie co: wcale nie narzekam na przedświąteczną gonitwę. Lubię, kiedy dużo się dzieje, a w tym roku ta karuzela wiruje wyjątkowo szybko! 
 

Mało mnie w blogowym świecie, ale każda mama staje przed wyborem, który jest oczywisty. Ja wolę wspólne czytanie książeczek od aranżowania fotek :) Moje są na „chybcika”, byle szybciej, ale jeśli ktoś z Was jest ciekawy moich przygotowań do Świąt, zapraszam do zaglądania. Postaram się tu co jakiś czas coś wrzucić.
Pozdrawiam !

25 komentarzy:

  1. Piękne - co tu dużo pisać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne dekoracje, jestem ciekawa innych świątecznych dekoracji w domu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem ciekawa, bo na razie ich nie ma :)

      Usuń
  3. Taki kominek to moje marzenie ! Pięknie go " ubrałaś" !
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kolejny raz przekonuję się, że spontaniczne pomysły są najlepsze :)

      Usuń
  4. O piekna biel.... wspaniale to ujelas

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja w tym roku postanowiłam również zwolnić, ze względu na siebie i dzieci i męża oczywiście:) Na szczęście nie muszę organizować wigilijnych smakołyków czy obiadu świątecznego, bo to wszystko u rodziny. Jak przyjdzie i mi to organizować, to nie wiem jak to przeżyję, cała masa roboty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, ja mam tę masę roboty dodatkowo. Odkąd mamy swoje mieszkanie, wigilia jest u nas. Mam nadzieję, że przeżyję :)

      Usuń
  6. ale ładnie u Ciebie:))))))))) śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe zagospodarowana przestrzeń okapu ... cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne Twoje dekoracje ja jednak mam niedosyt czekam na jeszcze i jeszcze uzależniłam sie od Twojego bloga co tu dużo mówic masz niesamowity gust i styl i czekam na jeszcze ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tak miłych słowach nie pozostaje nic innego, jak zabrac się za dekorowanie :) Dziękuję!

      Usuń
  9. Nawet na chybcika są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie planów "ozdobowych" pełno a doba ucieka nie wiadomo kiedy! Żeby tak się dało rozdwoić przed świętami chociaż :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne jelonki, ale mamę musisz koniecznie do kompletu zdobyć;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czuć już klimat świąt u Ciebie. Śliczne jelonki. Jak znajdziesz wolne chwile, to wrzucaj zdjęcia, zawsze chętnie tu zajrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie udekorowałas okap...ja rozglądam się za jelonkami ale nie chcą mi jakos w ręce wpaść...

    OdpowiedzUsuń
  14. Mia, gdzie co nie postawisz i tak jest pięknie i właśnie nie na siłę:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...