sobota, 27 kwietnia 2013

A w planach…



jest moje biurko! Po długiej wymianie maili z Adą dopracowałyśmy szczegóły i teraz sobie spokojnie czekam. Może dziwić słowo „spokojnie”, ale tyle czekałam, że taka perspektywa jest już niczym. Wizję biurka nosiłam w głowie odkąd się przeprowadziliśmy do własnego eM, ale nie był to zakup priorytetowy, więc sobie powoli na niego zbierałam. W końcu nadszedł czas na rozbicie świnki - skarbonki :)



 
Brak biurka nie powstrzymał mnie od spontanicznego zakupu organizera na przybory do pisania. Jest obrotowy i na tyle uniwersalny wizualnie, że na pewno będzie pasował. Ktoś mi powiedział, że to wprawdzie jest przybornik, ale na pędzle do makijażu (!) Eh, trudno – mój skromny ich zbiorek musi poradzić sobie w inny sposób :)




Organizer kupiłam wieki temu, ale dosłownie dwa dni temu nie oparłam się małemu misiakowi, który też ma już „zaklepane” miejsce na moim biureczku.




Pojechałam do hurtowni po kwiaty i wyszłam bez kwiatów, za to z miśkiem i wiankiem. Ot, kobieca konsekwencja w kwestii reżimu zakupowego. Na usprawiedliwienie mam jedynie fakt, że takiego wianka z nietypowymi listkami szukałam już długo.



Ostatnio intensywnie korzystamy z pięknej pogody i wraz z Adką zostałam wessana przez park i okoliczne place zabaw! Do tego ogrom pracy i wieczorami czułam, że po prostu brak mi sił. Podobno mam nadejść chwilowe ochłodzenie, więc pewnie wtedy nadrobię blogowe braki. 
Pozdrawiam!


11 komentarzy:

  1. Zazdroszczę takiego biurka :)) Sama o takim marzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenia się spełniają, mam nadzieję, że i Twoje kiedyś się ziści :)

      Usuń
  2. Kochana i bardzo dobrze, że cię wessało :) Dzieci tak szybko dorastają ... trzeba korzystać :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, korzystamy na maksa. Efekty: opalone lico u Ady i moje obolałe nogi od tej ilości przechodzonych kilometrów :)

      Usuń
  3. Organizer super, gdzie można tego typu kupić, bo nie wpadł mi w oko w żadnym sklepie? A do miśków mam ogromną słabość już od dzieciństwa. Cudny jest :). Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Standardowo już: TK Maxx. Ale kupiony już naprawdę dawno. Nie wiem, czy są jeszcze dostępne. Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Świetny organizer, nie widziała takiego wcześniej. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ te biureczko będzie cudne !!!!
    czekam na foty :)

    Ja też z moimi chłopcami po parę godzin na dworze, wieczorem padamy jak kawki :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. szykują się świetne zmiany...u nas w Łodzi też zimnica, zero słońca...no ale może się ociepli w maju??? w wolnej chwili w domu może najdzie Cię chęć na drobne zakupki to zapraszam Cię do siebie na blog homefocuss.blogspot.com skąd trafisz do sklepu redecor.pl a w nim same skandynawskie , znane marki. pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, czekamy na więcej zdjęć!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...