niedziela, 24 maja 2009

Kartki dla Mam







Jutro święto, na które zawsze z niecierpliwością czekam. Już z samego rana 26 maja pędzę do Mamy z życzeniami. W tym roku prezent już dostała, bo nie byłabym w stanie go ukryć, ale życzenia na pewno będą. Tym razem zrobiłam dwie kartki, także dla Mamy narzeczonego, bo te kartki dołączymy do prezentów, które dostaną od nas w dniu ślubu. Karteczki skromne, nawet scrapem tego nie nazywam, ale życzenia prosto z naszych serc. Bardzo ostatnio polubiłam kalkę techniczną i chętnie ją wykorzystuję. A za koronkę tym razem robi ornament wycięty z ozdobnej, papierowej serwetki.  Mam tylko cichą nadzieję, że kartki spodobają się Mamom...

5 komentarzy:

  1. Jestem pewna , że się spodobają !!! Są naprawde śliczne w swej delikatności . Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno się spodobają. Są bardzo eleganckie i takie delikatne :D
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewno że się spodobają ,tego możesz być pewna .Są sliczne i dotego prosto z serducha

    OdpowiedzUsuń
  4. Podpisuje sie pod slowami elki. Sliczne kartki i zyczenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przyjemny fotoblog :-) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na Shabby-Vintage.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...