niedziela, 19 lutego 2017

Kuchnia, schody czy łazienka ?

Zabrałam się za wrzucanie zdjęć na bloga i pierwszy raz chyba pomyślałam: jakie one "niewyjściowe" ;)
Dawno już nie było tutaj ładnych, pokazowych ujęć. Wszystko takie surowe, niewystylizowane, no samo życie remontowe. I jeszcze "trochę" na takie zdjęcia trzeba będzie poczekać. 


W tym tygodniu nie wiadomo było za co się łapać, hehe. Termin przeprowadzki coraz bliżej, więc w każdym pomieszczeniu coś się dzieje, Kuchnia została doprowadzona do stanu umożliwiającego korzystanie z niej i taka przez jakiś czas zostanie. Brakuje szafek wiszących, zmywarki i innych sprzętów, a także wyspy, na którą czekam najbardziej. 


Idziemy na schody. Ich główna część skończona! Zdjęcie powyżej jeszcze bez poręczy, z brudną podłogą, zrobione telefonem na szybko, wybaczcie te niedopracowane ujęcia ;)
Najczęściej po prostu jest tak, że wpadam tam po drodze na chwilę, żeby w ogóle móc uchwycić zmiany.


A tu już wspominane balustrady, z jednej strony zniknęły skrzynki :))) Jeszcze "tylko" dwie strony i będę mogła odetchnąć, że nikogo ta przestrzeń nie pochłonie. 


Dotarła także bardzo wyczekiwana przesyłka. Wprawdzie z tygodniowym opóźnieniem, ale wybaczam, warto było poczekać.


Ta wielka "skrzynia skarbów" skrywała wannę. Już w opakowaniu podbiła moje serce. To był chyba trafiony wybór.


 Trochę niezauważone, w cieniu wanny pojawiły się panele. Na pierwszy ogień poszedł pokój Ady. Ciekawa jestem, jak będą się prezentować, bo nie jestem do końca przekonana. Kusi mnie bardzo ta biało - czarna podłoga w całym domu. Się okaże :)


W kolejnym wpisie na pewno pojawi się gotowa do użycia wanna i panele. Do zobaczenia !

15 komentarzy:

  1. Podoba mi się, kiedy podłoga jest jednolita na całej przestrzeni.
    Staram się śledzić Wasz remont, jakbym to ja sama miała zamieszkać w tym domu:)
    Trzymam kciuki, miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, super wanna! U mnie niestety tylko prysznic w mieszkaniu, a taka wanna nie dość, że kusi perspektywą kąpieli to jeszcze pięknie sięprezentuje :)
    Nadal jestem pod wrażeniem boskiej podłogi :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wooow ale pieknię się robi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Juz to widzę będzie pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna wanna :) Ja mam znacznie mniejszą łazienkę w bloku wiec firma budowlana poleca mi zabudowę imitująca drewno (tak jak na stronie kapitanremont.pl ). Ale Pani zazdroszczę..

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię Pani blog, ale co się stało?
    Od lutego nic się nie pojawia , a szkoda.
    Mam nadzieję, że nic się nie stało, a jeśli nic to proszę o dużo zdjęć z nowego domu- bardzo jestem ciekawa
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To juz ponad rok.... prosimy o kontakt:-)
      o zdjęcia domku...

      Usuń
  7. Jak tak oglądam Twojego bloga i widzę zdjęcia Twojego mieszkania to już marzę żeby w podobnym stylu urządzić swoje! :) Jeszcze nie wybrałam mieszkania, a już wybrałam styl urządzenia ;) My z narzeczonym jesteśmy teraz na etapie deweloperzy sprzedaż wrocław więc mam nadzieję, że już niebawem się zdecydujemy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam biało-czarne łazienki! Dla mnie to czysta elegancja, ale też ogromne pole do popisu w akcesoriach. Jak szukałam mieszkania kraków na sprzedaż to patrzyłam na to by była duża, ustawna łazienka, taka by ten efekt czarno-białych kafli był możliwy do uzyskania, a nie "pstrokaty". Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałbyś stworzyć ładną i funkcjonalną klatkę schodową? Z balustradami od inox4you, szybko i bezproblemowo zaprojektujesz każdy korytarz. To gwarancja wytrzymałych i designerskich konstrukcji! Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  10. terimakasih
    https://www.portharcourtworldbookcapital.org/2019/06/28/obat-herbal-penyubur-sperma/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł z tą wolnostojącą wanną. W tym miesiącu ruszał w remontem łazienki i szukam jakiś fajnych inspiracji, muszę zrobić kapitalny remont i właśnie pomysł z wanną na środku wymiata. Tak czy siak będę musiał wymienić całą instalację hydrauliczną, bo to ona jest głównym powodem remontu. Zdążyłem się już przygotować na remont, kilka niezbędnych rzeczy już kupione i wziąłem pożyczkę z https://taktofinanse.pl/Internetowa-pozyczka-gotowkowa-juz-od-18-lat-Sprawdz-kalkulator-online na pokrycie kosztów wymiany instalacji.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wanna :) Moja przyjaciółka ma podobną od Digital Interiors (zamawiane ze strony in360). Całość bardzo fajnie się łączy bo ma czarne płytki na ścianie i ciemno-brązowe drewno :) Szkoda, że tutaj nie pokazano efektu końcowego.

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz się czym pochwalić, ponieważ Twoja kuchnia jest naprawdę piękna, chociaż jest to dopiero początkowy projekt. Sama szukam dla siebie jakiejś inspiracji, bo nie wiem tak naprawdę, co będzie mi najbardziej pasowało. Na ten moment mam tylko wybraną lodówkę ze strony https://www.oleole.pl/lodowki.bhtml ponieważ to propozycja, która podobała mi się już od jakiegoś czasu.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...