niedziela, 13 lipca 2014

Drobiazgi kuchenne i mała demolka.

W mojej kuchni pojawiło się kilka nowości, więc nadszedł czas na zdjęcia. 


Udało się skompletować pojemniki z ptaszkami – ta ilość już mnie satysfakcjonuje. W jednym z nich słomki do picia, bo Adka przeżywa fascynację piciem przez rurkę :)


Słój obok prawie pusty, a to dlatego, że ciastka szybko z niego znikają. Kupiony ostatnio stempelek rozpala się do czerwoności, by stała porcja słodkości zawsze czekała na chętnych. Widywałam ten stempel na wielu blogach i musiałam go kupić ze względu na Adkę – ona uwielbia pomagać mi w pieczeniu.


Jest też coś tak prostego, że aż dziwnie o tym pisać, ale muszę, bo podstawka na łyżkę sprawdza się genialnie.  Ja zawsze kombinuję, gdzie by tu ją odłożyć i nie narobić bałaganu. Teraz mam problem z głowy.


Wpadła mi tez w oko pięknie wydana gazetka o pieczeniu. To zdecydowanie moja ulubiona czynność kuchenna, więc trzy przepisy już wypróbowałam. Wszystkie wyszły pysznie, a następne już czekają w kolejce.


W kuchni nie może też zabraknąć kwiatów. Najbardziej lubię takie miksy wszystkiego po trochu.


Czajniczek nie nadaje się do gotowania wody, ale jako dzban na kwiaty sprawdza się idealnie.


A gdzie zapowiadana demolka? 
W salonie. 
Temat drugiej lampy prosił się o realizacje już od dawna, ale były pilniejsze sprawy, jednak w końcu i na to przyszedł czas. Jedno źródło światła na suficie w tym pomieszczeniu nie wystarczało i postanowiliśmy dołożyć lampę nad stołem, a tę już istniejącą przesunąć.


Przy okazji odkryliśmy jeszcze kawałek ceglanej ściany, bo kończyła się ona równo z kozą i nie wyglądało to dobrze. W sumie nic wielkiego: dziura w ścianie i wzdłuż sufitu, ale pył musiał się dostać wszędzie, hehe. Na pocieszenie jest fakt, że Mąż zrobił to w ekspresowym  tempie. Gorzej ze mną, bo nie jest tak łatwo zdecydować się na lampę. Szukam takiej nad stół i jest nawet jedna zabójczo piękna, ale i też nieprzyzwoicie droga. Zobaczymy, mam jeszcze trochę czasu do namysłu.


Stan robót na dziś wygląda tak: nie jest już źle. Zdjęcie zrobione tuż po fugowaniu cegieł , stąd ten mokry, ciemniejszy odcień.


Na razie straszy taki kikut ( to tu ma być nowa lampa ), ale to nie koniec prac w salonie. Jeszcze czeka nas trochę prucia ścian i malowanie.


I tak mijają ostatnio moje dni: pieczenie ( w ramach przyjemności ) i sprzątanie ( tu już mniej przyjemnie, za to z miłą wizją na przyszłość ). 
Pozdrowienia!

39 komentarzy:

  1. Gdzie kupuje się taką podstawkę na łyżkę??????
    ptaszkowe słoiki przecudne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łyżkę dostałam,nie wiem skąd jest.nawet nigdzie wcześniej takiej nie widziałam.

      Usuń
  2. Oj..wieczniesie cos tu dzieje!!!
    Kocham cegle..
    Pozdrawiam))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo u nas jest jeszcze wiele do zrobienia 😊 pozdrowienia!

      Usuń
  3. Slicznie jest u ciebie ♥ Sloje cudowne.
    Pozdrawiam goraco
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie po prostu :) A podstawka pod łyżkę to świetny pomysł, muszę sobie sprawić coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,tak, łyżka robi dobrą robotę😊pozdrowienia!

      Usuń
  5. super! cegla fajna!

    a zdrobiazgów - łyzka ze stojakiem. chyba jej tez potrzebuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopóki jej nie miałam nie wiedziałam, ze może być taka pomocna.pozdrawiam!

      Usuń
  6. aż zazdroszczę Ci tych remontów, chociaż jest to raczej nienormalne, tylko ja tak kocham zmiany...:)u mnie też niedługo zamieszanie remontowe, ale to za chwilę, teraz ogarniam się po wakacjach...
    cegła boska!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię remonty,a raczej ich planowanie.w trakcie trochę mam dość i nawet żałuję, że się za to zabraliśmy 😊powodzenia w realizacji Twojego remontu 😊

      Usuń
  7. Jak zwykle pięknie u Ciebie :). Podziwiam zapał i determinację :). Wiem, że tą wymarzoną lampą też w końcu będziesz mogła się cieszyć :). Wszystkiego dobrego. Ja również jestem przed remontem, ale mogę liczyć jedynie na siebie :(. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Łyżka z podstawką robi furorę:) Też chcę taką:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo się dzieje w Twojej kuchni, bardzo fajny ten stempelek, chociaż nie piekę za wiele, to przydałby się i u mnie :)) serdeczności, a.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pojemniki z ptaszkami są przecudnej urody :) A co do demolki... my po maluśku z naszej wychodzimy... pyłu mam dość na całe lata, modlę się o koniec. No ale czasem trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kącik słoikowy w kuchni cudny!! Też mam na blacie kilka słoików z różnościami.. Podstawka pod łyżkę świetna. Już gdzieś kiedyś widziałam taka i przymierzałam się do kupna, bo podobnie jak Ty mam zawsze problem, gdzie łyżkę odłożyć...
    Czekamy na lampę...ciekawa jestem co wybierzesz...
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne słoje i podstawka na łyżke genialna :) U Ciebie nawet demolka wyglada ładnie :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne słoje :) z ptaszkami ♥ :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna ta Pani kuchnia, ślicznie wygląda połączenie tych kafelek z resztą. Cegła, stare drewno i te klimatyczne dodatki. zazdroszczę pomysłów i zapału do ich realizowania, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. kupujemy mieszkanie i zbieramy się do jego urządzania, dlatego czuję się na twoim blogu jak u siebie! ;)

    Jestem tutaj!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne pojemniczki, ślicznie wyglądają:) A jak widzę nie możesz żyć bez remonciku;) pozdrawiam serdecznie aga

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne te drobiazgi - nadają wnętrzu charakteru, masz taką kuchnię z duszą. Bukiet malowniczy, też lubię taki misz-masz. Cieszę się, że piszesz, życzę powodzenia z remontem i pozdrawiam ciepło, weekendowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Download The Maze Runner : http://www.themazerunner2014.com/

    Download Guardians Of The Galaxy : http://www.gotgmovie2014.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam też taki słoik z ptaszkiem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowity blog a zdjęcia godne wszelkiej uwagi... : )
    " drobiazgi " są cuudne!

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo sympatyczny blog :)
    Pozdrawiam,
    http://buffmed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł na bloga. W wolnym czasie zapraszam do siebie http://przezczerwoneokulary.blogspot.com/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super te słoiczki wyglądają :) Dodają kuchni uroku :) Pozdrawiam
    lekkie-slowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładnie tu u Ciebie. Będę zaglądać może coś podpatrzę do mojej kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy blog:)
    Pozdrawiam,
    http://in-my-modest-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Pracowicie tu u Ciebie :) Ale i coraz piękniej!
    canbemagazine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Released in Dec associated with recently, the game attracts motivation through Marvel's Hulk comics and, even as we informed in far more a single celebration, is definitely not only a sequel in order to final year's movie-inspired Hulk giving.Ahead of we got hands-on using the Incredible Hulk: Greatest Devastation, we have to determine any trailers for your game that will would a wonderful job associated with showing off a few of it's very best characteristics. A clip was established practically exclusively in the significant free-roaming area through which high of the overall game takes place, also it confirmed Hulk moving among as well as running taller buildings, buying vehicles in order to throw with foes and using them because melee weapons, and also basically wrecking almost everything in view.

    Buy Runescape 3 Gold

    Cheap Runescape 3 Gold

    OdpowiedzUsuń
  28. Hejka możesz mi poradzić skąd masz taki fajny szablon na bloga? Ja szukam od jakiegoś czasu i nic. A interesują mnie jedynie responsywne strony internetowe bo to jednak jest jakaś przyszłość internetów.

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie zdobią te słoiczki! Idealnie wpasowały się do Twojej kuchni. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dla mnie kuchnia to zdecydowanie najważniejsze pomieszczenie w całym mieszkaniu! a własnie oglądam mieszkania od dewelopera kraków i szukam idealnej i wymarzonej kuchni! Czyli w aneksie z salonem,tak żeby na środek zmieściła się wyspa i żeby była zdecydowanie duża! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...