wtorek, 9 kwietnia 2013

Kącik z fotelem

Remont z grubsza skończony, więc mogę pokazać jeden z fragmentów pomieszczenia zwanego przez nas„jadalnią” . Kąt zaaranżowany został spontanicznie z tego, co w naszym mieszkaniu już było, a główną rolę gra tu fotel przeniesiony z sypialni. Jest to jednak układ tymczasowy, bo mam już plan związany z tym miejscem – będę w końcu miała swoje biurko! Ale zanim ono – mamy kącik wypoczynkowy.


Na pierwszym zdjęciu widać także małe białe drzwiczki. To mój schowek na zapasy i przetwory, a powstał z wnęki na maleńkie okienko. Wspominałam już, że mieszkamy w kamienicy i fantazja architekta wymyśliła takie świetliki na całej długości budynku. Trzy z nich przypadają na nasze mieszkanie :)
Okienka nie są duże, ale wystarczająco, by zagrażać bezpieczeństwu Adki, dlatego na razie są szczelnie zabezpieczone styropianem. A że mury mamy bardzo grube, i to schowek wyszedł pojemny. Drzwiczki zrobił mój Mąż z resztek desek na sufit.




Lampa z mojego kącika scrapowego też została tu przeniesiona, a stolik pamięta jeszcze moje studia. Natomiast na stoliku – moje oczko w głowie. Niesamowita azalia, którą wypatrzyłam w „mojej” szklarni. Nigdy nie spotkałam się z takimi okazami i pielęgnuję ją jak mogę, bo cieszy nasze oczy tym bujnym kwieciem.




Kupiłam ją już trzy tygodnie temu i nadal kwitnie pięknie, co mnie niesamowicie cieszy, gdyż nie jestem wprawioną ogrodniczką.




Muszę przyznać bez bicia, że moje zdjęcia robione są „z marszu”. Nie mam nigdy czasu na spokojną aranżację, czekanie na dobre światło i robienie wielu ujęć. Najczęściej korzystam z Adkowej drzemki, ale i tak zawsze znajdzie się ktoś, kto chce uatrakcyjnić mi to zajęcie. Tym razem załapał się Bohun, który najpierw przechadzał się, by następnie ułożyć się w ulubionym miejscu. 



 Na szczęście nie przychodzi mu do głowy , by siadać na fotelu, za to zawsze musi dokładnie, całym ciałem przytulić się do niego. Jak dobrze, że te pokrowce można prać :)  
Ale nie mogę narzekać, bo nasz pies to prawdziwa ostoja spokoju. Ma już osiem lat i najbardziej lubi święty spokój - wtedy jest szczęśliwy. Nie dla niego niszczenie, szczekanie, skakanie po meblach czy po nas. Prawdziwy psi dżentelmen :)



Pozdrawiamy!


57 komentarzy:

  1. Piękny kąt , uwielbiam przestrzenie pod skosem może dlatego , że jestem nie za wysoka ;p jak dla mnie sprawiają wrażenie bardziej przytulnych. Fotel piękny kolory moje ulubione więc jestem zachwycona ;D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pod skosem przestrzeń wydaje się bardziej przytulna. Dzięki za miłe słowa:)

      Usuń
  2. Ślicznie wyszedł ten kącik. Marzy mi się taki kącik w moim nowym M, ale nie wiem, czy uda mi się go zmieścić. Psiak super, ja mam 2,5- letniego labradora, ale na jego spokój muszę jeszcze poczekać ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na candy
    Monika
    http://mydreamwhitehome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, ten nasz Bohun to taki dystyngowany był od początku. Za to jest to samiec alfa, więc ma twardy charakterek :)

      Usuń
  3. och cudny ten Twój kącik:) jest tam tak przytulnie, że chyba bym nie schodziła z tego fotela:))) bardzo podoba mi się ten schowek i psiak przeuroczy! wyściskaj go ode mnie:))) uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bohun wyściskany i udał się znów na drzemkę :) dzięki!

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia "z marszu":)), bardzo podoba mi się Twój kącik i świetny pomysł na wykorzystanie świetlików:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł ze świetlikami wyszedł przypadkiem, ale takie akcje są właśnie najlepsze :)

      Usuń
  5. Śliczny kącik i piesio , że o azalii nie wspomnę :)) a właśnie dziś myślałam o jej zakupie :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie widziałam w jakiejś ulotce ( chyba z Lidla ), że też mają miec azalie w formie drzewek. I nawet cena niezła. Pozdrowienia!

      Usuń
  6. śliczne zdjęcia i piękny kącik - w sam raz na chwilę z książką albo dobrą muzyką.....:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narazie takich chwil niewiele, ale nawet minutka tutaj jest przyjemnością :)

      Usuń
  7. Piękny ten kącik! I te skosy, ciekawe czy mój mąż zgodziłby się na obłożenie ich boazerią ... chyba nie :( :( :( Właśnie uświadomiłam sobie, że takich kącików mi w domu brakuje :) Muszę się koniecznie tym zająć :) Pokaż więcej po remoncie :) Całuję mocno! I zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokażę, pokażę tylko muszę się zabrac za zdjęcia, bo słabo mi to idzie.Dzięki za zaproszenie :)

      Usuń
  8. Cudownie urządziłaś ten kącik wypoczynkowy - nic tylko siadać w fotelu. A pomysł na schowek we wnęce z okienkiem fantastyczny:)
    Pozdrawiam cieplutko i głaski dla psa dżentelmena:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ten kącik, zazdroszczę fotela.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kącik ... taki angielski bym powiedziała :) Bardzo spokojny, harmonijny i podejrzewam ... że fantastycznie się tam pije kawkę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, na kawkę tutaj to ja ostatnio nie mam czasu, ale bywa, że przysiądę tam na chwilkę :)
      pozdrowienia!

      Usuń
  11. Ciepła herbatka lub gorąca czekolada, dobra książka lub magazyn wnętrzarski, kotek na kolanach lub piesek przy nogach, mięciutki kocyk i Twój kacik to raj na ziemi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękną wizję snujesz, mam nadzieję, że kiedyś się doczekam :) A kocyk właśnie się robi :)

      Usuń
  12. Ślicznie i przytulnie, aż chce się tam odpoczywać!
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały kącik. Idealny na czytanie, rozmyslanie, wyciszanie się mrrrrrrrrrrrr moze kiedys sobie taki sprawię - najpierw musze ulopować jakis fajny i wygony (a co najwazniejsze tani) fotel :)
    pomysł na spiżarkę przedni :)

    No i pies. Pies cudny :) Mój spaniel to taki wariat, że na każdym zdjęciu jest rozmazaną plamą :p

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale miły komentarz :) A Bohun to właśnie pcha się do zdjęc, hehe.
      Pozdrowienia!

      Usuń
  14. Pieknie i przytulnie, moja azalia pojawila sie u nas pod koniec stycznia (mozna ja zobaczyc w jednym z pierwszych moich postow) - jest krzaczkiem a nie takim cudnym drzewkiem jak Twoja, ... dopiero wczoraj wynioslam ja na taras w celu przesadzenia, a to znaczy ze wczoraj ostatecznie przekwitla!!! Wiec jak masz silna roslinke to i perspektywe kwiecia na dluuuugo!!!!!!!
    pozdrawiam cieplutko
    ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że długo się azalią nacieszymy. Ja jakoś ręki do kwiatów nie mam, ale staram się :)
      pozdrowienia!

      Usuń
  15. Pies jest przepiękny!!! Ja też jestem zwolenniczką wykorzystywania każdej wolnej przestrzeni w domu. Świetny pomysł z tym okienkiem/schowkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu psiska za komplement, dumny będzie chodził :)

      Usuń
  16. Piękny kącik z fotelem, do tego kawka, książka...i można się delektować:-)
    Pozdrawiam.
    milka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze tylko bym dorzuciła trochę wolnego czasu :)
      pozdrowienia!

      Usuń
  17. Świetna oaza spokoju-fotel wkomponował sie w tym kącie idealnie :-). Azalia szczepiona śliczna -dbaj o nią, bo to piękny okaz :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie z tym fotelem,bardzo spokojnie i przytulnie:)Mam dwa fotele u siebie,i wiem jaka to przyjemność móc zasiąść i się odprężyć:)
    Kocham azalie,,ale ciężko u mnie się chowają,Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie czytałam, że z tymi azaliami nie jest łatwo, ale będę się starac.
      Pozdrowienia!

      Usuń
  19. Śliczny kącik. W sam raz, by się tam zaszyć i poczytać ulubioną książkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Zwłaszcza, że fotel bardzo wygodny :)

      Usuń
  20. Wszystko piękne! nawet jeśli to tymczasowa aranżacja. Ale najpiękniejszy Bohun! Aż trudno uwierzyć, że pies tej razy jest tak spokojny. Chyba, że biegasz z nim 10 km dziennie? hi, hi

    pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedyś biegałam, teraz więcej z nim spacerujemy. On taki leniwy był od początku, bo on jest z rodu psów wystawowych, a nie zaprzęgowych :) Jego przodkowie to medaliści, ale wystaw, nie zawodów, hehe.
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  22. Super pomysl z tym schowkiem:))
    Piekny fotel,z pewnoscia tez wygodny..
    Piekne azalie:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Kącik pięknie wygląda i zachęca by usiąść w fotelu. Zdjęcie z Bohunem jak z magazynu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. No to ostatnie zdjęcie - nic dodać nic ująć:)
    Wszystko na nim wyglada idealnie i kolorystycznie też się zgrało.
    Pozdrowionka dla Adki i Bohuna.

    OdpowiedzUsuń
  25. Slicznie mieszkasz, przytulnie, ciepło, domowo....
    W kilku miejscach masz listwy boazeryjne-możesz napisać, może wiesz, jak zrobić je samodzielnie- mam już ściany i zamieszkały pokój,chodzi tylko o zrobienie skosów w listwach-może jakiś link, szukam, ale nie mogę znależć,są tylko takie porady budowlane jak się dom buduje od początku.Byłabym wdzieczna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, nie korzystaliśmy z żadnych linków. Wszystko Mąż zrobił sam, na czuja. Dechy zamówiliśmy w zaprzyjaźnionym zakładzie stolarskim. To nie są takie typowe boazeryjne. Przybite do sufitu ( monotwane na tzw. pióra ) i tyle. Jeśli masz jakies konkretne pytania, to pytaj. Bo ja nie wiem nawet, co konkretnie pisac :)

      Usuń
  26. Uwielbiam takie kąciki i śliczne fotele.
    Przytulne miejsce:)

    OdpowiedzUsuń
  27. kącik cudny:) Twoje pomysły genialne. A Pies... nie dość, ze piękny to do tego dobrze wychowany:) oj przydałby się u nas..bo dzięki naszym Foksom wiem co to znaczy sierść i błoto na pokrowcach...:) pozdrawiam ciepło i gratuluję pomysłów

    OdpowiedzUsuń
  28. świetnie to wygląda napewno można się zrelaksować i nie tylko :DD prosty i elegancji ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. Przytulny kącik....Niby przypadkowe rzeczy ale pasujace do siebie bardzo...
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo przytulny kącik :)
    a piesio uroczy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Kącik prezentuje się na prawdę milusio! :)

    A nadrabiając - torcik piękny Ci wyszedł :) pewnie i ja kupię gotowe lukry kiedyś, bo zabawa z piankami nie dla mnie ;)

    No książka z Piotrusiem Królikiem - też ją mamy :))) a hafcik piękniutki - mogę zapytać o źródło wzoru? sklep czy str internetowa?

    Ciepełko ślę ze słonecznej NO :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Niezwykle przyjemny kacik, a Twoj pies cudny.

    www.sevenwishes.eu

    OdpowiedzUsuń
  33. Ślicznie u Ciebie.Zprzyjemnością się rozgoszczę!Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...