piątek, 20 grudnia 2013

Naturalnie… na święta.


 Zgodnie z zapowiedzą dziś kolejny post. Króciutki, z niewielką ilością zdjęć, za to z nadzieją na nadrobienie zaległości, bo właśnie zakończyłam szaleńczy maraton w pracy.

Niewiele kupiłam w tym roku dekoracji, niewiele zdążyłam zrobić, ale szyszkowe choineczki udało się skończyć. To był zupełnie spontaniczny pomysł, bo styropianowe bazy kosztowały w pobliskiej hurtowni grosze i z zapałem się za nie zabrałam, by szybko przekonać się, jak są pracochłonne ( jak widać na błędach się nie uczę, bo szyszkowe wianki już wcześniej dały mi w kość, hehe ). Jednak mają swój urok i takie naturalne dekoracje są ponadczasowe.


Cieszę się, że tu zaglądacie i pozdrawiam Was serdecznie, a w szczególności pewną Dorotkę, która przysłała mi właśnie niesamowicie pozytywnego maila. Sprawiłaś mi ogromną frajdę! Dziękuję za tyle miłych słów :)

15 komentarzy:

  1. Twoje drzewka ze szyszek są bardzo urokliwe. Ja też uważam , że naturalne ozdoby są ponadczasowe. Pozdrawiam świątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może pracochłonne ale efekt jest :0 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne :) ..dużo pracy w nie włożyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzy mi się w tym roku taka choineczka, szukam, ale spotykam tylko pomalowane złotą farbą, a wolałabym taką naturalną jak Twoje - ślicznie je zrobiłaś :) Żałuję, że nie mam dostępu do modrzewiowych szyszek, bo bym poszła w Twoje ślady. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł , świetny . Może na następne święta podkradnę , bo w tym roku tez nie wyrabiam ze wszystkim . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny pomysl z tymi choinkami..pieknie to przybralas mchem....
    Musze pomyslec podczas spaceru po lesie ....
    Takie ozdoby sa najladniejsze i daja najwiecej satysfakcji,gdy wieczorem usiadzie sie w fotelu z lampka wina i podziwia sie ten blask swiec i dekoracje!
    Wesolych swiat zycze )

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne !!!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Często mniej, znaczy piękniej :)
    Wspaniałych świąt Ci życzę droga Marto!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne~! Praca się opłaciła bo efekt godny mistrza. Wesołych Świąt!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z okazji Świąt Bożego Narodzenia a także na Nowy Rok 2014 dużo zdrowia, jak najwięcej czasu w rodzinnym gronie, spokoju, wytrwałości w prowadzeniu bloga i inspirowaniu nas obserwatorów. Miłości, przyjaciół, spełnienia dużych i małych marzeń. Życzę też dużo siły w przeciwstawieniu się pędowi i szaleństwu dzisiejszego świata i możliwości bycia, życia i pracy w zgodzie ze sobą. Dziękuję za to, że jesteś i dzielisz się z nami cząstką swojego życia. Pozdrowienia i moc uścisków - Ila z Mazowsza.

    OdpowiedzUsuń
  11. Superaśne takie sielski i spokojne aż by się pomieszkać tam chciało:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale u Ciebie ślicznie :))) cudny klimacik:)
    Wspaniałych i spokojnych Świąt życzę:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Choinki są rewelcyjne! Pozdrawiam i życzenia ślę :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny ten domek a wśród bajecznie ładnych choinek wygląda obłędnie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...