niedziela, 6 maja 2012

Album dla Adki



Tuż przed urodzinami Adusi udało mi się skończyć album z jej zdjęciami z drugiego roku życia. Wymyśliłam sobie, że będę wybierać i ozdabiać jedno zdjęcie z każdego miesiąca. Zdjęcie, które szczególnie mi się podoba, które się wyjątkowo dobrze kojarzy. Nie robiłam tego systematycznie, więc przed godziną zero pracowałam w pocie czoła, ale udało się i album dołączył do prezentów urodzinowych.



W zeszłym roku zrobiłam mini albumik, pokazywany tutaj, a w tym roku pokusiłam się o większy format. Za bazy posłużyły mi rozcięte karty książeczki dla dzieci. Brzmi to jak barbarzyństwo, ale kupiłam kiedyś kilka przecenionych na 2 zł książeczek wątpliwych estetycznie i edukacyjne, za to ze świetnymi grubymi kartami idealnymi na bazy. Dwie z niech wykorzystałam do tego albumu.
Tu jest ostatnia strona.



Tutaj kieszonka na kartkę z życzeniami od nas, czyli rodziców.
Bardzo spodobał mi się ten cytat...



Każde zdjęcie ozodobiłam inaczej, czego nie będę zamieszczać tutaj. Pokażę jedynie jedno z ulubionych, na którym jest zamyślona i nieco zawstydzona Adka.



Ze spaceru wróciłyśmy z pięknym bukietem, który wstawiłam do kanki. Połączenie bzu, lnu i metalowej kanki jest urokliwe. Mam tylko nadzieję, że mój alergiczny nos wytrzyma ten intensywny, ale jak piękny zapach.



Natomiast z ostatnich zakupów wróciłam z przecenionym na moje szczęście nietypowym zegarkiem zamkniętym w kuli. Bardzo lubię długie wisiory, ale jego cena nie zachęcała mnie do zakupu. Złapałam za niego, jak tylko zobaczyłam, jak sporo został przeceniony :)


Pozdrowienia!

11 komentarzy:

  1. cudności robisz, a jeśli chodzi o bez - u mnie nie stoi długo, najwyżej jeden dzień

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny album......jestem pod wrażeniem..... pozdrawiam Pati

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie robiłam takich reczy, tym bardziej PODZIWIAM! PIĘKNY ALBUM!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny album!!!
    Ja tez wczoraj zrobiłam sobie bzowy bukiecik!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoimi poczynaniami z papierem zawsze jestem zauroczona, tym razem rowniez, cudowny prezent.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny piękny! :)
    Nadrobiłam zaległości i podziwiałam piękny tort urodzinowy Adki - no cudo!!!
    Wszystkiego najlepszego dla Was :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Album śliczny, no i wykonanie pomysłowe. Czytuję i czytuję kolejne wpisy a im dalej tym bardziej twórcze. Bzów zazdroszczę (ale tylko troszkę, bo swoje miałam także ;] )
    Pomysł z albumami dla Adki jest świetny no i na pewno jest to pamiątka na lata. Dlatego też życzę wena dla kolejnych prac.
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...