sobota, 18 lutego 2012

Amarylis w rozwicie


Doczekałam się! Niepozorna cebula wydała obfity plon i mam ulubionego amarylisa w najpiękniejszej postaci. Rósł jak szalony i w końcu łodyga była tak ciężka, że nawet podpieranie jej nic nie dało. Mimo to świetnie sie trzyma, a ja czekam na jeszcze jedną łodygę, która pnie się do góry. To moje ulubione kwiaty - nawet mój ślubny bukiet był z nich ułożony.

W salonie pojawił się oprawiony w ramę poster od Mimi. Jak tylko go zobaczyłam - musiałam mieć. Jest piękny.



Literka "A" to kolejny łów z mojego ulubionego sklepu. Poluję jeszcze na "M", ale narazie bezskutecznie.


Pozdrowienia!



24 komentarze:

  1. No popatrz a ja jeszcze nie miałam amarylisa w domu... muszę to nadrobić.

    Miłego wieczoru!!!

    Ściskam

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. co to za ulubiony sklep?
    ładną sobie kompozycję ułożyłaś na szafeczce. delikatne, subtelne kolorki.

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Mia!

    Amarylis przepiekny i naprawde okazaly.
    Ramka röwniez przepiekna .. Mimi... jakies blizsze dane moglabys podac..??:.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A o jakią ramkę chodzi? Te, w które oprawiony jest poster i haft są z Ikei.

      Usuń
  4. Amarylis cudowny...piękna aranżacja;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. kwiat ramka literka... wszystko urocze!Ale mnie urzekły filiżanki i dzbanuszek!Pozdrawiam serdeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna aranżacja. Poster Mimi jak zawsze bardzo trafiony. Kwiat cudny. Miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny ten twój amarylis i pięknie sie prezentuje.... u mnie zakwitł czerwony ale ma tylko dwa kwiaty.... drugi może zakwitnie ? prezentowałam go na swoim blogu
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny amarylis, piękny poster i w ogóle piękne dekoracje. Ten poster od Mimi i mnie skradł serce tylko, że na razie jestem na etapie poszukiwań odpowiedniej ramki.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Ci zakwitł amarylis :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie u Ciebie. I ten amarylis cudowny. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajny kącik:) Amarylis cudny, poster również:)Tez by mi taki pasował;)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. AMARYLIS ISTOTNIE PREZENTUJE SIĘ NIEZWYKLE OKAZALE :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście, te kwiaty są wyjątkowo piękne. Mój też rósł jak oszalały w górę, musiałam go podpierać, bo by się złamał. Piękna ta literka A, też by mi pasowała :-)
    Pozdrawiam niedzielnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Ale ślicznie! Pięknie wszystko z sobą gra. Uroczy kącik :-)
      Jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam Was bardzo, bardzo coepło :*

      Usuń
  15. Amarylis śliczn9ie wygląda. Bardzo mi się podobają Twoje dekoracje. Pozdrawiam serdecznie Iza.

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam ten uroczy kącik, który staje się coraz piękniejszy :) Pozdrawiam, Wiola

    OdpowiedzUsuń
  17. Twój amarylis ślicznie kwitnie:) Ja też mam biały i również jest w pełni rozkwitu. Przytulnie u Ciebie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. To naprawdę wymarzone miejsce i bardzo Ci go gratuluje. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego bloga :) Jeśli pozwolisz, będę do Ciebie zaglądać częściej. Ciepłe pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny amarylis w dodatku w takim pięknym otoczeniu.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...