niedziela, 12 lutego 2012

Eksplodujące pudełko i ramka



Po świętach i urodzinach mój scrapowy dobytek zwiększył się o kilka wykrojników i w końcu znalazłam chwilę na ich wypróbowanie. Ostatnio tworzę ekspolodujące pudełka. Bardzo lubię taką wersję kartki z życzeniami. To dopiero moje czwarte pudełko ( wcześniejszych zapomniałam sfotografować ) i ciągle uczę się, ale ta forma bardzo mnie wciągnęła. Z racji gabarytów nie nadaje się na wysłanie pocztą, za to przy wręczaniu zawsze zaskakuje obdarowanego.



Po podniesieniu wieczka ścianki pudełka opadają. Dla zwiększenia efektu ruchu umieściłam w środku "bujające" się motylki. Na pokrywce też motyl - do kompletu.



Jak już wyciągnęłam cały ten scrapowy majdan z szafy, to siłą rozpędu przerobiłam pokazywaną już kiedyś tutaj ramkę. Teraz prezentuje się w wersji "na bogato" :)


Pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. Pudełeczko i nowe ubranko rameczki bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zarówno pudełeczko jak i ramka.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełeczko bardzo efektowne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełko takie czarodziejskie można powiedzieć. Bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne prace:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega fajne pudełko!!!pozdrówka-aga

    OdpowiedzUsuń
  7. No no.... co za pomysł i jakie cudne wykonanie :))
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne pudełko, bardzo fajny pomysł z motylkami w środku
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Twoje scrapowe poczynania.
    Pudelko jest fantastyczne! Zaskakujaca niespodzianka:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. pudełko jest niesamowicie fantastyczne!Urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę u Ciebie praca wre!!! ^^
    Przepiękne prace Mia!!! no cudne są (te z poprzednich postów też :)
    Buziaki ślę :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...