niedziela, 28 grudnia 2014

… bo życie potrafi zaskakiwać…

 Bardzo dziękuję za życzenia świąteczne, ucieszyły mnie ogromnie!
I ja planowałam wpaść do Was z dobrym słowem przed Świętami, jednak kolejny raz przekonałam się, że moje planowanie ma się nijak do rzeczywistości.
Klimat świąteczny w naszym domu jeszcze trwa, a każde spojrzenie na choinkę przypomina mi, jak bardzo niecodzienne Boże Narodzenie za nami. 
„Te Święta na pewno będą niezapomniane” – myślałam, kiedy w bożonarodzeniowy poranek siedziałam na poczekalni pogotowia. To była druga myśl, bo jako pierwsza nieustannie kołatała się w mojej głowie: „niech już przestanie boleć”. Jeszcze przed śniadaniem, po nieprzespanej nocy obserwowałam krzątaninę pielęgniarek, staruszka, który też źle się poczuł i przysłuchiwałam się rozmowie jednej z lekarek, która przez telefon prosiła córeczkę, by założyła ciepłe rajstopy do kościoła. Nie powiem, że było mi wtedy do śmiechu… W takich sytuacjach człowiek uświadamia sobie, co jest w życiu ważne. Nie myślałam o „świeżutkich” prezentach czy potrawach, chciałam już po prostu wrócić do domu, do Adki i męża. Samotna jazda, torebka lekarstw na siedzeniu, kolędy w samochodowym radio i puściutkie ulice to obrazki, które pewnie długo będę miała przed oczami. 


Już tak nie boli, mam nadzieję, że będzie lepiej. Dostałam ważną lekcję, staram się dostrzec dobre strony tej sytuacji, bo przecież wszystko się dzieje w jakimś celu. W ramach oczyszczania umysłu zabrałam się za  szydełkowanie i skończyłam chustę. Szarą, grubą i bardzo ciepłą. Przyda się na te mroźne dni.
Chusta pozuje w towarzystwie przepięknej pozytywki, która na dodatek jest ruchoma. Łyżwiarze suną po lodowisku, przystając na chwilę, by Mikołaj zrobił im zdjęcie. Mogłabym wpatrywać się w nią godzinami.


A grudniownik już zapisany. Tak, będzie co czytać po latach :) Pokazywałam go w trakcie tworzenia i zapomniałam sfotografować już po ukończeniu. 


 To wspólne dzieło moje i Adki. Małej najlepiej szło pokrywanie wszystkiego brokatem :) Jak ja dawno nie kolorowałam kredkami akwarelowymi! Fajnie było :)


 Mam nadzieję, że Wasze Święta też były niezapomniane.
Pozdrawiam!

24 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że już wszystko dobrze ze zdrowiem! trzymaj się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja mam nadzieję, że zmierza ku lepszemu. Dziękuję!

      Usuń
  2. Nie zazdroszczę takich przeżyć. Mam nadzieję, że już wszystko dobrze. Zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, dla mnie to Boże Narodzenie było też bardzo trudne.
    Piękna ta pozytywka, no i chusta też! :)

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku życzę!

    Pozdrawiam - Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To życzę jak najmniej takich trudnych dni. Dziękuję za dobre słowo :) Pozdrowienia!

      Usuń
  4. Nie jest to mile, ale dobrze ze juz lepiej. Zycze ci dalej zdrowka i wszystkiego dobrego w Nowym Roku.
    Pozdrawiam
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba powinnam napisac "nie dziękuję" :) Pozdrowienia!

      Usuń
  5. Kochana szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takiego świątecznego poranka to chyba nikt z nas nie chce, najważniejsze, że już powoli wszystko dobrze :)) Zatem zdrówka życzę!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno będę ten poranek pamiętac dłuugo :)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  8. życzę Ci zdrowia, zdrowia i zdrowia......

    OdpowiedzUsuń
  9. Szydełkowanie ... mój zdecydowany numer jeden na plany na przyszły rok , mam nadzieję że jakos ogarnę temat :) Póki co życzenia noworoczne składam i zapraszam na wizytę do siebie ;) TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo, dużo zdrowia w Nowym Roku! a życie, które pisze swoje scenariusze niech będzie w przyszłym roku o wiele, wiele łaskawsze !!!
    Do Siego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana dużo zdrowia życzę:) A pozytywki uwielbiam, Twoja jest wyjątkowa:) buziaki aga

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknego,dobrego,inspirującego roku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mia,
    dziękuje za ciepłe słowa pozostawiane w ciągu 2014 roku.
    A w nadchodzącym nowym roku życzę pomyślności, uśmiechu, sukcesów i zdrowia.

    Pozdrawiam, PA!
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałego, pełnego dobrobytu Nowego Roku, no i zdrówka, zdrówka, zdrówka :)))
    Pozytywka i kalendarzyk przecudnej urody!

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj tak, życie pisze przeróżne scenariusze.. zatem życzę Ci przede wszystkim dużo, dużo zdrowia i sił! Mam nadzieję, że kłopoty zdrowotne szybko pójdą w niepamięć i ze spokojem i radością przywitasz Nowy Rok.
    Pozytywka przepiękna, chusta też się ślicznie prezentuje, ale chciałabym ją zobaczyć w pełnej krasie :-)
    Wszystkiego dobrego! :-) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdrowia, uśmiechu i poczucia sensu we wszystkim przez cały Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdrowia i wszystkiego co najlepsze na ten Nowy Rok.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...